PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jurajska powalczy o klientów z Łodzi i Katowic

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2017 10:45

Jurajska powalczy o klientów z Łodzi i Katowic fot. materiały prasowe

Galeria Jurajska powstała ponad 8 lat temu jako lokalne centrum handlowe, które miało przyciągnąć głównie klientów z Częstochowy i pięciu otaczających ją powiatów. Jednak w ciągu ostatnich 2 lat obiekt niemal trzykrotnie rozszerzył swój zasięg. - Jurajska ma potencjał, aby stać się alternatywą dla zakupów w dużych galeriach w Łodzi i Katowicach, ale także w Opolu i Kielcach - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

Tylko w ciągu ostatnich 10 miesięcy Galerię Jurajską odwiedziło ponad 5,6 miliona osób. Wszystko wskazuje także na to, że pod koniec grudnia galeria już ósmy rok z rzędu pobije frekwencyjny rekord.  W gronie tym coraz częściej obok klientów z Częstochowy i 5 okolicznych powiatów pojawiają się także mieszkańcy środkowej części województwa śląskiego, województwa łódzkiego, a nawet świętokrzyskiego i opolskiego.

– W ostatnich 2 latach Jurajska wyraźnie zwiększyła zasięg geograficzny, z którego napływają do nas klienci. Do tej pory obejmowaliśmy łącznym zasięgiem ponad 450 tys. mieszkańców, głównie z powiatów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie z Częstochową. Dziś jest to już blisko 1,49 miliona osób w promieniu 30-40 km od Częstochowy – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Wśród coraz częściej pojawiających się w Galerii Jurajskiej klientów, obok mieszkańców powiatów częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego i myszkowskiego, można także spotkać klientów z powiatów będzińskiego, tarnogórskiego i zawierciańskiego. Przybywa także klientów z województwa łódzkiego, głównie z powiatu radomszczańskiego, ale także z wieluńskiego, pajęczańskiego, piotrkowskiego i bełchatowskiego.

- Jeszcze 4 lata temu obszar, z którego odwiedzali nas klienci obejmował maksymalnie 20-30 minut od galerii, czyli 5-6 sąsiadujących z Częstochową powiatów. Ostatnimi czasy przybywa klientów zarówno z województwa łódzkiego, środkowej części województwa śląskiego, ale także z województwa opolskiego – głównie z Olesna oraz województwa świętokrzyskiego. Są to przede wszystkim miasta nieposiadające galerii, których skala porównywalna byłaby z Jurajską – wylicza Bugajczyk.

Nowa oferta przyciąga

Większy zasięg działania galerii od kilkunastu miesięcy wpływa bezpośrednio także na liczbę klientów, którzy odwiedzają galerię, a także na obroty. Te np. we wrześniu 2017 w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem wzrosły aż o 20 proc. Zdaniem przedstawicieli galerii, za rosnącą popularnością Jurajskiej w regionie przemawiają przede wszystkim zmiany, jakie zaszły obiekcie w ostatnich latach.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.