PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jurajska powalczy o klientów z Łodzi i Katowic

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2017 10:45

Jurajska powalczy o klientów z Łodzi i Katowic fot. materiały prasowe

Galeria Jurajska powstała ponad 8 lat temu jako lokalne centrum handlowe, które miało przyciągnąć głównie klientów z Częstochowy i pięciu otaczających ją powiatów. Jednak w ciągu ostatnich 2 lat obiekt niemal trzykrotnie rozszerzył swój zasięg. - Jurajska ma potencjał, aby stać się alternatywą dla zakupów w dużych galeriach w Łodzi i Katowicach, ale także w Opolu i Kielcach - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

Tylko w ciągu ostatnich 10 miesięcy Galerię Jurajską odwiedziło ponad 5,6 miliona osób. Wszystko wskazuje także na to, że pod koniec grudnia galeria już ósmy rok z rzędu pobije frekwencyjny rekord.  W gronie tym coraz częściej obok klientów z Częstochowy i 5 okolicznych powiatów pojawiają się także mieszkańcy środkowej części województwa śląskiego, województwa łódzkiego, a nawet świętokrzyskiego i opolskiego.

– W ostatnich 2 latach Jurajska wyraźnie zwiększyła zasięg geograficzny, z którego napływają do nas klienci. Do tej pory obejmowaliśmy łącznym zasięgiem ponad 450 tys. mieszkańców, głównie z powiatów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie z Częstochową. Dziś jest to już blisko 1,49 miliona osób w promieniu 30-40 km od Częstochowy – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Wśród coraz częściej pojawiających się w Galerii Jurajskiej klientów, obok mieszkańców powiatów częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego i myszkowskiego, można także spotkać klientów z powiatów będzińskiego, tarnogórskiego i zawierciańskiego. Przybywa także klientów z województwa łódzkiego, głównie z powiatu radomszczańskiego, ale także z wieluńskiego, pajęczańskiego, piotrkowskiego i bełchatowskiego.

- Jeszcze 4 lata temu obszar, z którego odwiedzali nas klienci obejmował maksymalnie 20-30 minut od galerii, czyli 5-6 sąsiadujących z Częstochową powiatów. Ostatnimi czasy przybywa klientów zarówno z województwa łódzkiego, środkowej części województwa śląskiego, ale także z województwa opolskiego – głównie z Olesna oraz województwa świętokrzyskiego. Są to przede wszystkim miasta nieposiadające galerii, których skala porównywalna byłaby z Jurajską – wylicza Bugajczyk.

Nowa oferta przyciąga

Większy zasięg działania galerii od kilkunastu miesięcy wpływa bezpośrednio także na liczbę klientów, którzy odwiedzają galerię, a także na obroty. Te np. we wrześniu 2017 w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem wzrosły aż o 20 proc. Zdaniem przedstawicieli galerii, za rosnącą popularnością Jurajskiej w regionie przemawiają przede wszystkim zmiany, jakie zaszły obiekcie w ostatnich latach.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA