PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Już 80 z 240 Stokrotek przeszło rebranding

  • www.portalspozywczy.pl
  • 17 cze 2014 09:10

W ponad 80. na 240 placówek sieci supermarketów Stokrotka zmieniono już logo i oznaczenia marketingowe. Cały proces, który obejmie wszystkie sklepy, ma się zakończyć w trzecim kwartale 2014 r. Z kolei remodeling placówek ma być procesem wieloletnim, jaki będzie się odbywał w tempie kilkudziesięciu sklepów rocznie - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Dariusza Kalinowskiego, prezesa zarządu Emperia Holding SA.

REKLAMA

- Sprzedaż w sklepach po remodelingu wzrasta od kilku do nawet kilkunastu procent. Wszystko zależy od tego, jak duży potencjał znajdował się w otoczeniu naszego sklepu. Generalne spostrzeżenie jest takie: tym większy wzrost, im sklep przed remodelingiem wyglądał gorzej i im bardziej otoczenie jest konkurencyjne, czyli jest komu zabierać klientów - powiedział Kalinowski.

Prezes Emperii zapowiada, że nakłady inwestycyjne na rozwój Stokrotki w 2014 r. będą wyższe, niż w roku poprzednim. Ma to być konsekwencja zwiększonego tempa rozwoju organicznego oraz trwającego procesu remodelingu obecnych placówek sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.