PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Już 80 z 240 Stokrotek przeszło rebranding

  • www.portalspozywczy.pl
  • 17 cze 2014 09:10

W ponad 80. na 240 placówek sieci supermarketów Stokrotka zmieniono już logo i oznaczenia marketingowe. Cały proces, który obejmie wszystkie sklepy, ma się zakończyć w trzecim kwartale 2014 r. Z kolei remodeling placówek ma być procesem wieloletnim, jaki będzie się odbywał w tempie kilkudziesięciu sklepów rocznie - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Dariusza Kalinowskiego, prezesa zarządu Emperia Holding SA.

REKLAMA

- Sprzedaż w sklepach po remodelingu wzrasta od kilku do nawet kilkunastu procent. Wszystko zależy od tego, jak duży potencjał znajdował się w otoczeniu naszego sklepu. Generalne spostrzeżenie jest takie: tym większy wzrost, im sklep przed remodelingiem wyglądał gorzej i im bardziej otoczenie jest konkurencyjne, czyli jest komu zabierać klientów - powiedział Kalinowski.

Prezes Emperii zapowiada, że nakłady inwestycyjne na rozwój Stokrotki w 2014 r. będą wyższe, niż w roku poprzednim. Ma to być konsekwencja zwiększonego tempa rozwoju organicznego oraz trwającego procesu remodelingu obecnych placówek sieci.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA