PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Już 80 z 240 Stokrotek przeszło rebranding

  • www.portalspozywczy.pl
  • 17 cze 2014 09:10

W ponad 80. na 240 placówek sieci supermarketów Stokrotka zmieniono już logo i oznaczenia marketingowe. Cały proces, który obejmie wszystkie sklepy, ma się zakończyć w trzecim kwartale 2014 r. Z kolei remodeling placówek ma być procesem wieloletnim, jaki będzie się odbywał w tempie kilkudziesięciu sklepów rocznie - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Dariusza Kalinowskiego, prezesa zarządu Emperia Holding SA.

REKLAMA

- Sprzedaż w sklepach po remodelingu wzrasta od kilku do nawet kilkunastu procent. Wszystko zależy od tego, jak duży potencjał znajdował się w otoczeniu naszego sklepu. Generalne spostrzeżenie jest takie: tym większy wzrost, im sklep przed remodelingiem wyglądał gorzej i im bardziej otoczenie jest konkurencyjne, czyli jest komu zabierać klientów - powiedział Kalinowski.

Prezes Emperii zapowiada, że nakłady inwestycyjne na rozwój Stokrotki w 2014 r. będą wyższe, niż w roku poprzednim. Ma to być konsekwencja zwiększonego tempa rozwoju organicznego oraz trwającego procesu remodelingu obecnych placówek sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA