PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Już nie tylko galerie i pasaże. Szachownica stawia na zmiany

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 kwi 2017 17:20

Już nie tylko galerie i pasaże. Szachownica stawia na zmiany Szachownica

Sieć sklepów modowych Szachownica otworzyła salon w nowym parku handlowym Milo Park w Bogatyni. Wcześniej rozwój polskiej marki ukierunkowany był głównie na galerie oraz pasaże handlowe.

REKLAMA

- Jesteśmy otwarci na zmiany i korzystanie z nowych dróg w celu dotarcia do szerszej grupy klientów – informuje Artur Kuczyński, prezes zarządu spółki Joart. Wierzymy, że rozwój Szachownicy w parkach handlowych, na który w ostatnim czasie się zdecydowaliśmy, okaże się dla firmy sukcesem, który pozwoli nam na planowanie kolejnych podobnych inwestycji – dodaje.

Swój debiut, jeżeli chodzi o otwarcie sklepu w parku handlowym Szachownica miała w Kamiennej Górze. Z informacji od firmy MM Consulting, która jest odpowiedzialna za rozwój marki, do końca roku nastąpią kolejne otwarcia Szachownicy zarówno w parkach jak i galeriach handlowych. W chwili obecnej prowadzonych jest wiele rozmów z potencjalnymi wynajmującymi oraz rozpatrywane są różne lokalizacje niezależnie od regionu Polski.

Szachownica od wielu lat koncentruje swoją politykę na budowaniu zaufania u swoich stałych klientów oraz jednoczesnym pozyskiwaniu nowych dzięki silnej ekspansji. Ostatni okres przyniósł firmie nowe otwarcia w tym kolejne, drugie otwarcie w Parku Handlowym w Bogatyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA