PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

JYSK zapowiada ekspansję w mniejszych miastach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 lis 2012 10:12

JYSK zapowiada ekspansję w mniejszych miastach

Polski oddział duńskiej sieci JYSK zakończy bieżący rok kalendarzowy z liczbą 144 sklepów. Na przyszły rok planuje kolejne kilkanaście lokalizacji w mniejszych ośrodkach. JYSK liczy już 2 tys. placówek na świecie.

REKLAMA

JYSK to jedna z najszybciej rozwijających się sieci handlowych, sprzedających artykuły wyposażenia wnętrz. W każdym tygodniu otwiera 2-3 sklepy na świecie. Firma niedawno uruchomiła dwutysięczną placówkę na norweskich Lofotach, a jej polski oddział - sklep nr 142, w C.H. Zawisza w Malborku. Do końca tego roku kalendarzowego planowane jest otwarcie jeszcze dwóch nowych lokalizacji: w Ciechanowie i Łęcznej.

- W 2013 roku otworzymy od 12 do 15 nowych sklepów - mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.

Sieć jest już obecna we wszystkich większych miastach Polski, obecnie pod uwagę brane są lokalizacje także w mniejszych ośrodkach, zaczynając od miast powyżej 25 tys. mieszkańców. - Dla nas nie ma złych momentów na ekspansję. Pomimo kryzysu chcemy być obecni w miastach małych i dużych, tak, aby każdy miał blisko do naszego sklepu. Jesteśmy zainteresowani zarówno centrami handlowymi, jak i obiektami wolnostojącymi - dodaje Padalak.

JYSK ma ponad 2 tys. sklepów w 30 krajach Europy, ale także w Chinach, na Grenlandii, w Kanadzie oraz Kazachstanie. Firma zatrudnia ponad 18 tys. pracowników, z czego w Polsce ponad 1,4 tys. Osiąga obroty rzędu około 3,2 miliarda dolarów rocznie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA