PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kameralne centrum we Wrocławiu zyskuje najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 sty 2017 09:59

Kameralne centrum we Wrocławiu zyskuje najemców Pepco

W pierwszym półroczu br. ruszy budowa parku handlowego N Park przy ul. Gagarina we Wrocławiu. Choć do wbicia pierwszej łopaty pozostało jeszcze trochę czasu, centrum, którego inwestorem jest Napollo, nie narzeka na brak chętnych do wynajęcia powierzchni.

REKLAMA

Powierzchnia najmu w N Park będzie liczyła 2,6 tys. mkw. Obiekt zostanie otwarte w IV kwartale tego roku.

Na powierzchni około 390 mkw. swój salon otworzy Pepco, sieć ponad 1000 dyskontów w Europie, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu.

Z kolei Fitness Academy zajmie powierzchnię około 1050 mkw. W ofercie klubu znajdą się zarówno klasyczne treningi siłowe, jak również cała gama zajęć kształtujących sylwetkę. Do dyspozycji klientów oprócz studia fitness i treningów na rowerach stacjonarnych znajdą się sauny oraz indywidualne treningi z instruktorem. Sieć należąca do Grupy Benefit na rynku wrocławskim posiada już 10 klubów.

- N Park przy ul. Gagarina to kameralny obiekt handlowy typu convenience, czyli oferujący wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta - mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo. - Oferta adresowana jest przede wszystkim do mieszkańców okolicznych osiedli oraz osób, które przejeżdżają w kierunku Smolca. Park handlowy pomieści 9 lokali, w tym obok fitnessu, oferty mody rodzinnej i artykułów do domu, również aptekę, drogerię czy ofertę gastronomiczną - dodaje Dorota Beltrani.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie oraz Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodne zakupy blisko domu, pn. N Park w centrach miast do 100 tys. mieszkańców, wielkich osiedli mieszkaniowych oraz w miastach satelickich polskich aglomeracji. Format N Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA