PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Kamil Grot, Arrowhead o rynku handlowym mniejszych miast: Idziemy z duchem czasu

Kamil Grot, Arrowhead o rynku handlowym mniejszych miast: Idziemy z duchem czasu
Kamil Grot, prezes zarządu Arrowhead (fot. Arrowhead)
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 mar 2019 09:06

Nawet 30 proc. obiektów handlowych w mniejszych miastach oferuje koncepty wpisujące się w segment rozrywkowy. O centrach handlowych poza aglomeracjami - mówi dla PropertyNews.pl Kamil Grot, prezes zarządu Arrowhead.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 mar 2019 09:06

Rynek handlowy się zmienia. W dużych miastach centra handlowe – by podnieść konkurencyjność – modernizują obiekty, odświeżają tenant-mix. Jak to wygląda w mniejszych miastach?

Kamil Grot: Podobnie. Rynek handlowy w regionach jest kopią warunków i trendów z którymi mamy do czynienia w aglomeracjach – tylko w mniejszej skali. I tu obserwujemy inwestycje w rozrywkę, modernizacje czy inne działania, które generują większy footfall. Potwierdzają to statystyki, według których nawet 30 proc. obiektów handlowych w mniejszych miastach oferuje koncepty wpisujące się w segment rozrywkowy. My też idziemy z duchem czasu. W naszych inwestycjach oraz w obiektach, w których reprezentujemy inwestorów, przygotowujemy małe place zabaw dla dzieci, czy powierzchnie zielone, gdzie można przyjemnie spędzić czas. Jedynym ograniczeniem mogą być budżety, które są również relatywnie mniejsze, niż te w dużych miastach. Podążamy jednak w tym samym kierunku.

Jakich nowości możemy spodziewać się w centrach zarządzanych przez Arrowhead?

Od nowego roku standardem w naszych obiektach są stacje z wodą i karmą dla czworonogów. W dwóch centrach działają też sklepy zoologiczne z psim fryzjerem. Udogodnienia dla zwierząt wymagały zmian regulaminu obiektów, ale jednocześnie zyskaliśmy atut rzadko spotykany – jak dotąd – w innych centrach, parkach czy galeriach. Wprowadzamy udogodnienia dla rowerzystów i inne funkcjonalne rozwiązania, które znamy z dużych miast – choćby relatywnie duże parkingi. 150 miejsc postojowych gwarantuje nam bezproblemową komunikację nawet w godzinach szczytu.

Funkcjonalność to jednak tylko część sukcesu. Jak zmienia się oferta?

Biorąc pod uwagę tentat-mix, staramy się w bardzo wysokim stopniu lokalnie zadowolić naszych klientów, odpowiedzieć na najważniejsze ich potrzeby. W efekcie oferta operatora spożywczego, drogerii czy salonów odzieżowych urozmaicana jest przez usługi, dzięki którym klient będzie mógł załatwić różne sprawy w jednym miejscu. Na terenie obiektów działają myjnie samochodowe, sklepy mięsne, z żywnością ekologiczną, punkty dorabiania kluczy, wyspy z akcesoriami telekomunikacyjnymi czy apteki. W efekcie na małej powierzchni oferujemy wszystkie produkty i usługi, tzw. pierwszej potrzeby. Wszystko po to, by klienci w jak najkrótszym czasie mogli załatwić w jednym miejscu jak najwięcej spraw.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.236.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.