PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl w 22 galeriach Auchan

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sie 2015 14:13

Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl w 22 galeriach Auchan

5 września rusza kampania edukacyjna „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze”, której gospodarzem są galerie handlowe Auchan. Akcja ma propagować noszenie elementów odblaskowych przez najmłodszych i ich rodziców.

REKLAMA

Tej jesieni odbędzie się szósta edycja kampanii edukacyjnej Odblaskowi.pl. Według statystyk policyjnych, do blisko 40 proc. wypadków drogowych z udziałem pieszych dochodzi na przejściach, czyli tam, gdzie powinni czuć się bezpieczni. Dlatego organizatorzy kampanii „Odblaskowi.pl” postawili sobie za cel promowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza po zmroku. Chcą również przekonywać wszystkich do noszenia elementów odblaskowych na ubraniu. Dlatego podczas spotkań, które odbędą się w 21 miastach w całej Polsce, rozdadzą 50 tysięcy opasek odblaskowych i 40 tysięcy materiałów informacyjnych.

W kolejne weekendy od 5 września do 22 listopada we wszystkich galeriach handlowych Auchan odbędą się spotkania edukacyjne adresowane do dzieci i ich rodziców. Najmłodsi poprzez quizy, gry planszowe i animacje będą zdobywali praktyczną wiedzę na temat zasad bezpiecznego poruszania się po drodze. Broszury rozdawanie podczas spotkań pozwolą utrwalić tę wiedzę.

Na potrzeby kampanii edukacyjnej została stworzona strona internetowa odblaskowi.pl, na której oprócz szczegółowych informacji na temat kampanii, można znaleźć platformę e-learningową akademia.odblaskowi.pl z materiałami edukacyjnymi, grami i wskazówkami dla rodziców dotyczącymi wpajania dzieciom zasad bezpiecznego poruszania się po drodze.

Patronat medialny nad kampanią objęła Telewizja TVP Info magazyn Fleet i Auto Świat. Akcję wspierają m.in. Kajetan Kajetanowicz, Bartłomiej Bonk i Grzegorz Hyży.

 

 

 

 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA