PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kappahl wycofuje się z Czech. Co z siecią w Polsce?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 paź 2013 18:03

Kappahl wycofuje się z Czech. Co z siecią w Polsce?

Sieć sklepów odzieżowych Kappahl postanowiła zamknąć wszystkie sklepy w Czechach - poinformowała spółka w komunikacie. Firma działa w tym kraju od 2009 roku, ale do tej pory czeskie salony nie osiągnęły oczekiwanego poziomu rentowności.

REKLAMA

Sieć Kappahl w Czechach to pięć sklepów. Firma podaje, iż w ostatnim czasie sytuacja w tym kraju uległa pogorszeniu.

Jednocześnie spółka zaznaczyła, iż obecnie położy nacisk na zarządzanie siecią na rynkach, w których posiada już ugruntowaną pozycję i rozwiniętą sieć sklepów. Są to: Polska, Szwecja, Finlandia i Norwegia.

- Regularnie sprawdzamy opłacalność naszych sklepów. W tej chwili nie jesteśmy w stanie osiągnąć zysków w Czechach. Chcemy skupić nasze wysiłki na rynkach, na których możemy szybko wypracować pozytywne wyniki - mówi Johan Åberg, prezes i dyrektor generalny Kappahl.

W Polsce firma jest obecna od 1999 roku. Ma 53 sklepy. Według danych KRS, przedstawionych w zestawieniu Top 300 najemców centrów handlowych, w 2012 roku miała sprzedaż na poziomie 159,3 mln zł wobec 15,7 mln zł w 2011 roku. Zysk Kappahl Polska sp. z o.o. w ub.r. był jednak na minusie i wyniósł - 67,8 mln zł (-39,8 mln zł w 2011 roku).

Firma powstała w 1953 roku. Na wszystkich rynkach ma ok. 400 sklepów. W roku finansowym 2012/2013 sprzedaż netto tych placówek wyniosła 4,8 mld SEK. 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA