PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kawa na ławę

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 cze 2016 14:25

Kawa na ławę Michał Nowak, Property & Expansion Director, Costa Coffee

Sieć kawiarni Costa Coffee rozrosła się w Polsce do blisko 120 lokalizacji, umacniając tym samym pozycję lidera na kawiarnianym rynku. I jak zapewnia Michał Nowak, Property & Expansion Director, to wciąż początek ekspansji. W tym roku firma planuje otworzyć dwa razy więcej kawiarni niż w ubiegłym. Szykuje też niespodziankę.

REKLAMA

Podobno rodzaj kawy, jaką zamawiamy, mówi sporo o tym, kim jesteśmy. Jaką kawę najchętniej piją Polacy?

Mamy gust kawowy zbliżony do Brytyjczyków. Lubimy mleczne, słodkie kawy, zazwyczaj udekorowane bitą śmietaną. Jesteśmy raczej tradycjonalistami. Nasi goście wybierają też często espresso lub Caffe Lattè. W swojej ofercie – jako jedyni – mamy też Corto – wyjątkową kawę na bazie skróconego espresso z odrobiną mleka, która stanowi doskonałą alternatywę np. dla espresso macchiato. To ukłon w stronę tych, którzy czekają na nowości.

W ostatnich latach widać zmianę w preferencjach Polaków – wizyta w kawiarni przestaje być luksusem, jest już przyzwyczajeniem. Według badań ok. 50 proc. osób odwiedzających kawiarnie, przychodzi regularnie, kilka razy w miesiącu. W skali roku rynek kawiarniany w Polsce notuje skok o kilka punków procentowych.

Z perspektywy czasu, co uznają Państwo za kluczowe w osiągnięciu dzisiejszej pozycji na rynku?

Costa Coffee to brand działający w 33 krajach i trzeba przyznać, że na polskim rynku przyjął się znakomicie. Z liczbą blisko 120 kawiarni Polska zajmuje trzecie miejsce, za rodzimym dla tej marki rynkiem brytyjskim, gdzie działa ponad dwa tysiące lokali i Chinami - z ponad 350 lokalizacjami.

Od 2012 roku wprowadzamy markę Costa Coffee na polski rynek, remontując przy okazji cały portfel naszych kawiarni, wprowadzając nowy design, odświeżając i rewitalizując wygląd lokali, jak również szkoląc obsługę według standardów Costa Coffee czy dostarczając najwyższej jakości sprzęt.

Bo dziś o atrakcyjności lokalu decyduje w dużej mierze wystrój wnętrza. Co najbardziej lubią klienci?

W kawiarni łączy się kilka elementów - oferujemy nowoczesny design, przyjazną atmosferę, doskonałą obsługę i wysokojakościowe produkty. Te elementy się nakładają i nie można ich rozdzielić.

Mamy wewnętrznych i zewnętrznych projektantów, którzy pracują na podstawie konceptu, przygotowanego przez pracownię architektoniczną Stiff + Trevillion. Z początkiem wiosny zdecydowaliśmy się na wprowadzenie odmiennej stylistyki w naszych nowo otwieranych kawiarniach, wprowadzając tzw. Atlas Design. Pierwszą kawiarnią w tym stylu był lokal przy ul. Siennej w Warszawie, otwarty w marcu br.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA