PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kawiarnia w wersji cyfrowej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lis 2016 08:18

Kawiarnia w wersji cyfrowej Costa Coffee

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowego punktu należącego do międzynarodowej sieci Costa Coffee.

REKLAMA

Format Costa Coffee Fresco, w którym wykorzystane zostały monitory cyfrowe, znajduje się na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada polska firma Nanovo.

Costa Coffee Fresco na Lotnisku Chopina wyróżniają nie tylko menu, ale też wyjątkowe rozwiązania designerskie oraz lepsza ekspozycja produktów i oferty w lokalu - dzięki użyciu digital screenów. Ofertę lokalu goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które właśnie zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.

– Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z Costa Coffee wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób – mówi Dariusz Sobczak, prezes zarządu Nanovo.

Wdrożone przez Nanovo rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również – na ich dynamiczną prezentację, zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. 

– Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort doświadczenia konsumenckiego. – dodaje Dariusz Sobczak.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA