PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kawiarnia w wersji cyfrowej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lis 2016 08:18

Kawiarnia w wersji cyfrowej Costa Coffee

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowego punktu należącego do międzynarodowej sieci Costa Coffee.

REKLAMA

Format Costa Coffee Fresco, w którym wykorzystane zostały monitory cyfrowe, znajduje się na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada polska firma Nanovo.

Costa Coffee Fresco na Lotnisku Chopina wyróżniają nie tylko menu, ale też wyjątkowe rozwiązania designerskie oraz lepsza ekspozycja produktów i oferty w lokalu - dzięki użyciu digital screenów. Ofertę lokalu goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które właśnie zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.

– Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z Costa Coffee wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób – mówi Dariusz Sobczak, prezes zarządu Nanovo.

Wdrożone przez Nanovo rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również – na ich dynamiczną prezentację, zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. 

– Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort doświadczenia konsumenckiego. – dodaje Dariusz Sobczak.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA