Kawiarniany biznes nie jest łatwy

Wiele niezależnych kawiarni będzie miało problem z utrzymaniem się na rynku. To nie jest łatwy biznes - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny firmy CHI Polska, która jest operatorem sieci Costa Coffee i Coffeeheaven.
- Rynek jest otwarty, szczególnie na ciekawe koncepty, wyróżniające się spośród innych. Stale powstają niewielkie, lokalne kawiarnie i ten segment będzie się stale rozwijał. Bardziej spodziewam się tego niż spektakularnych wejść na polski rynek wielkich marek - komentuje Andrzej Jackiewicz.
Wydaje się, że wiele firm i formatów gastronomicznych oraz handlowych doceniło potencjał rynku kawowego. Kawę w papierowych kubkach na wynos można już kupić np. w salonikach prasowych czy sklepach typu convenience.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0