PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kawiarniany najemca centrów handlowych notuje solidny wzrost sprzedaży

  • www.portalspozywczy.pl
  • 19 cze 2012 12:47

Grupa Whitbread ogłosiła solidny wzrost sprzedaży w I kwartale, który zakończył się 31 maja br. Zawdzięcza go głównie wynikom sieci kawiarni Costa, do której należy m.in. polska marka Coffeeheaven.

REKLAMA

Przychody grupy like-for-like wzrosły o 4,5 proc. w kwartale,a sprzedaż Costa w tym czasie była większa o 8,4 proc.

Jak podał zarząd Whitbred, spółka spodziewa się lekkiego pogorszenia wyników w II kwartale, co może być spowodowane niepewnym wpływem wydarzeń sportowych na sprzedaż (latem w Londynie odbywa sie olimpiada).

Na ten rok grupa planuje otwarcie ok. 350 nowych kawiarni.

Costa Coffee jest największą marką kawiarnianą w Wielkiej Brytanii z prawie 1400 lokalami oraz - dodatkowo - 800 placówkami na 25 rynkach zagranicznych, w tym w Chinach i Indiach.

W I kwartale portfolio powiększyło sie o 35 nowych lokali w UK, 35 - w Azji (w tym 22 w Chinach, gdzie obecnie posiada 186 kawiarni).

W Polsce działa łącznie ponad 100 lokali Costa Coffee i Coffeeheaven.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA