PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Kazar stawia na pokolenie Y. Wprowadza markę dla najbardziej wymagających

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 kwi 2019 11:24

Na początku kwietnia w centrum handlowym Posnania, Kazar Group otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży skierowany do pokolenia Y.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 kwi 2019 11:24

Kazar Studio stawia na młodych odbiorców, czyli milenialsów, którzy są najaktywniejszą i jedną z bardziej wymagających grup zakupowych. Żeby sprostać tym oczekiwaniom Kazar Studio stawia na bardzo wyrazisty przekaz i oryginalne treści, nawiązujące do odwagi, dystansu, poczucia humoru i tolerancji.

Właściciel marki Kazar wprowadził na rynek nową markę, skierowaną do pokolenia milenialsów. Kazar Studio doskonale współgra z lifestylowym konceptem Posnanii, dlatego to właśnie w poznańskim centrum handlowym zlokalizowano pierwszy w Polsce salon nowej marki.

Koncept butiku w Centrum Handlowym Posnania opracowany został przez Studio Projektowe Zofii Wyganowskiej i wyróżnia go minimalistyczny, monochromatyczny design w odcieniach czerni i bieli. Nowoczesna, koncepcyjnie spójna i czysta przestrzeń w połączeniu z tematycznym podziałem na strefy oraz neutralną ekspozycją produktów doskonale wpisuje się w wymagania młodego konsumenta.

- Milenialsi stanowią już 25  proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia. Jak pokazują, badania cena nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe tej grupy społecznej. Swoje wybory opierają raczej na wrażeniach estetycznych, składzie produktów i wyższych wartościach, które muszą być zgodne z tym, czym sami kierują się w życiu – Magdalena Skorniak, Tenant Relationship Manager.

Różnorodność oferowanych przez Kazar Studio produktów, modeli wzorów, barw i materiałów jest ogromna. Klienci znajdą w niej pasujące do swoich indywidualnych potrzeb i gustów obuwie, torby, plecaki i różnego rodzaju, często zaskakujące akcesoria. Marka nie definiuje siebie przez pryzmat imperatywu mody, lecz proponuje zróżnicowaną ofertę produktową wpisaną w ideę sklepu z cukierkami, w którym każdy znajdzie swój smak.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.