PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

KFC prowadzi walkę cenową z sieciami fast foodów

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • 17 gru 2012 09:30

KFC prowadzi walkę cenową z McDonald's i nowymi sieciami fast foodów, które sprzedają głównie kurczaka w chrupiącej panierce. W tym segmencie działa już Kurcze Pieczone, Broaster Chicken, United Chicken i Crunky Chicken. Wejście na polski rynek zapowiedział też światowy gigant Southern Fried Chicken - podał serwis pieniadze.gazeta.pl.

REKLAMA

KFC ostatnio agresywnie walczy o klienta - przede wszystkim obniżkami cen w menu. Kilka tygodni temu sieć proponowała kubełek frytek w cenie 3,5 zł. Teraz klienci mogą kupić minitwistera z kawałkami kurczaka za 3 zł. Skąd taka strategia?

- To walka cenowa z McDonald's. Chodzi o to, by przyciągnąć klientów niezamożnych, którzy poza minitwisterem za 3 zł może dokupią coś jeszcze. Poza tym skoro IKEA zarabia na hot dogach za 1 zł, to KFC na produktach w promocji też zarabia, ale oczywiście co do wartości mniej niż przy normalnych cenach - mówi Jarosław Frątczak, analityk PMR. I dodaje, że sieci zamawiają tak duże ilości produktów, że koszty są niewspółmierne do tych, które my widzimy na co dzień w sklepach. Firmy na skalę przemysłową dostarczają kurczaki czy ziemniaki np. tylko do KFC.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA