PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

KFC wybiera lokalizacje w galeriach handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 20 mar 2014 16:18

KFC wybiera lokalizacje w galeriach handlowych

KFC w 2013 roku wzmocniło swoją pozycję w sektorze restauracji szybkiej obsługi w Europie Środkowo-Wschodniej. Pomimo wymagającej dla tego segmentu sytuacji ekonomicznej, restauracje KFC odwiedziło więcej gości niż w poprzednim roku - podała spółka AmRest w raporcie finansowym.

REKLAMA

AmRest prowadzi 386 restauracji KFC - 181 w Polsce, 66 w Czechach, 68 w Rosji, 30 w Hiszpanii, 27 na Węgrzech, 5 w Serbii, 4 w Bułgarii i 5 w Chorwacji. W 2014 roku głównym kierunkiem rozwoju marki będzie Rosja, gdzie AmRest planuje otworzyć aż 22 nowe restauracje.

W 2013 roku w ramach Grupy AmRest otwarte zostały 43 nowe restauracje, a część istniejących wyremontowano zgodnie z najwyższymi standardami bowiązującymi w sieci KFC.

- W większości nowo powstałych restauracji wykorzystano nowatorski system przyjmowania i odbioru zamówień, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem naszych gości oraz pracowników. Dodatkowo we Wrocławiu otwarto placówkę charakteryzująca się wyjątkowym wystrojem, podkreślającym walory marki, takie jak ręczne, tradycyjne przygotowywanie potraw bezpośrednio w restauracji. Obecna strategia otwarć nowych restauracji uwzględnia restauracje mieszczące się w centrach handlowych oraz wolnostojące restauracje typu drive thru, które będą stanowiły AmRest Holdings SE największy udział nowych obiektów. Restauracje te odwiedzać będzie można w dużych i średnich miastach (około 50 tys. mieszkańców), a także przy drogach ekspresowych oraz autostradach - podano.

Pomimo obserwowanego wzrostu cen żywności w 2013 roku KFC obniżyło w Polsce ceny kilku kluczowych produktów (w tym na jedną z najbardziej
rozpoznawalnych w sektorze ofert, jaką jest "B-smart"). Marka zwiększyła również w swojej ofercie udział produktów o niskich cenach, przy zachowaniu ich wysokiej jakości. - Ogromną popularnością w tej kategorii cieszyły się nowości takie jak "Rocker", czy też cała gama "i twist'ów". Działania te, mające na celu zapewnienie lojalności klientów i zwiększenie liczby transakcji, spowodowały krótkoterminowy spadek marży, trend ten został jednak odwrócony w drugiej połowie roku. Ważną rolę w minionym roku pełniły innowacje produktowe, a wśród nich rozszerzenie oferty "wrapów" i kanapek. Jednocześnie w KFC promowane są także pozostałe kategorie produktów, takie jak "boxy" - jednoosobowe zestawy, czy kubełki - cieszące się popularnością wśród rodzin i grup znajomych - dodał Amrest w raporcie.

Jak potwierdzono, pośród inicjatyw operacyjnych KFC na wyróżnienie zasługuje program "Lean", który systematycznie przyczynia się do poprawy funkcjonowania restauracji poprzez zwiększenie zaangażowania wszystkich pracowników w poprawianie satysfakcji gości restauracji.

- Program ten przyczynił się już do poprawy szybkości obsługi oraz obniżenia kosztów operacyjnych. Na początku 2013 roku każda z restauracji KFC w Centralnej Europie wprowadziła system comiesięcznego zbierania informacji zwrotnej od klientów, mający na celu stałą poprawę efektywności operacyjnej. W 2013 roku sieć KFC w sposób znaczący poprawiła również wyniki związane z zaangażowaniem pracowników, uzyskując wyniki plasujące markę wśród jednych z najlepszych pracodawców w sektorze detalicznym - podsumowano.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.