PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

KFC wybiera lokalizacje w galeriach handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 20 mar 2014 16:18

KFC wybiera lokalizacje w galeriach handlowych

KFC w 2013 roku wzmocniło swoją pozycję w sektorze restauracji szybkiej obsługi w Europie Środkowo-Wschodniej. Pomimo wymagającej dla tego segmentu sytuacji ekonomicznej, restauracje KFC odwiedziło więcej gości niż w poprzednim roku - podała spółka AmRest w raporcie finansowym.

REKLAMA

AmRest prowadzi 386 restauracji KFC - 181 w Polsce, 66 w Czechach, 68 w Rosji, 30 w Hiszpanii, 27 na Węgrzech, 5 w Serbii, 4 w Bułgarii i 5 w Chorwacji. W 2014 roku głównym kierunkiem rozwoju marki będzie Rosja, gdzie AmRest planuje otworzyć aż 22 nowe restauracje.

W 2013 roku w ramach Grupy AmRest otwarte zostały 43 nowe restauracje, a część istniejących wyremontowano zgodnie z najwyższymi standardami bowiązującymi w sieci KFC.

- W większości nowo powstałych restauracji wykorzystano nowatorski system przyjmowania i odbioru zamówień, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem naszych gości oraz pracowników. Dodatkowo we Wrocławiu otwarto placówkę charakteryzująca się wyjątkowym wystrojem, podkreślającym walory marki, takie jak ręczne, tradycyjne przygotowywanie potraw bezpośrednio w restauracji. Obecna strategia otwarć nowych restauracji uwzględnia restauracje mieszczące się w centrach handlowych oraz wolnostojące restauracje typu drive thru, które będą stanowiły AmRest Holdings SE największy udział nowych obiektów. Restauracje te odwiedzać będzie można w dużych i średnich miastach (około 50 tys. mieszkańców), a także przy drogach ekspresowych oraz autostradach - podano.

Pomimo obserwowanego wzrostu cen żywności w 2013 roku KFC obniżyło w Polsce ceny kilku kluczowych produktów (w tym na jedną z najbardziej
rozpoznawalnych w sektorze ofert, jaką jest "B-smart"). Marka zwiększyła również w swojej ofercie udział produktów o niskich cenach, przy zachowaniu ich wysokiej jakości. - Ogromną popularnością w tej kategorii cieszyły się nowości takie jak "Rocker", czy też cała gama "i twist'ów". Działania te, mające na celu zapewnienie lojalności klientów i zwiększenie liczby transakcji, spowodowały krótkoterminowy spadek marży, trend ten został jednak odwrócony w drugiej połowie roku. Ważną rolę w minionym roku pełniły innowacje produktowe, a wśród nich rozszerzenie oferty "wrapów" i kanapek. Jednocześnie w KFC promowane są także pozostałe kategorie produktów, takie jak "boxy" - jednoosobowe zestawy, czy kubełki - cieszące się popularnością wśród rodzin i grup znajomych - dodał Amrest w raporcie.

Jak potwierdzono, pośród inicjatyw operacyjnych KFC na wyróżnienie zasługuje program "Lean", który systematycznie przyczynia się do poprawy funkcjonowania restauracji poprzez zwiększenie zaangażowania wszystkich pracowników w poprawianie satysfakcji gości restauracji.

- Program ten przyczynił się już do poprawy szybkości obsługi oraz obniżenia kosztów operacyjnych. Na początku 2013 roku każda z restauracji KFC w Centralnej Europie wprowadziła system comiesięcznego zbierania informacji zwrotnej od klientów, mający na celu stałą poprawę efektywności operacyjnej. W 2013 roku sieć KFC w sposób znaczący poprawiła również wyniki związane z zaangażowaniem pracowników, uzyskując wyniki plasujące markę wśród jednych z najlepszych pracodawców w sektorze detalicznym - podsumowano.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA