PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

KG Group kładzie nacisk na optymalizację zakupów

KG Group kładzie nacisk na optymalizację zakupów
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lut 2019 15:44

Flagowa inwestycja deweloperska KG Group, powstaje w Krakowie w ramach multifunkcyjnej strefy handlowej. Deweloper tworzy koncepcję, w której główny nacisk kładziony jest na optymalizację zakupów. Cracovia Outlet znajdzie się na wspólnym terenie z innymi obiektami handlowymi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lut 2019 15:44

Centrum outlet powstanie na 15 ha terenu przeznaczonego do stworzenia strefy handlowej. Zaprojektowane na powierzchni 21 tys. mkw., będzie uwodzić klientów stałymi przecenami w wysokości 30–70 proc., a w sezonie wyprzedażowym – do 80 proc. Otwarcie centrum outlet wraz z całym kompleksem handlowym planowane jest na drugą połowę 2020 roku. Już teraz na zagwarantowanie sobie miejsca pod własny sklep zdecydowały się m.in. marki Guess, W. Kruk, Vistula, Wólczanka, Dajar, Diverse, Intersport, Kubenz, Świat Książki.

- Trwają dalsze intensywne prace nad poszerzaniem portfolio najemców. Rokowania są optymistyczne i potwierdzają słuszność realizacji tego przedsięwzięcia. Obecnie finalizujemy umowy najmu z kluczowymi dla centrum outlet markami. Proces postępuje sprawnie – mówi Katarzyna Szabelska, AssociateDirector z firmy BOIG, która odpowiada za komercjalizację obiektu.

Na rynek polski wchodzą stale nowe marki modowe. Rośnie konkurencyjność, dlatego deweloperzy – aby zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty – szukają takich rozwiązań handlowych, które najbardziej przekonują najemców.

W tym przypadku ofercie outletowej towarzyszyć będą różnorodne możliwości zakupowe i rozrywkowe, zgodnie z zasadą handlu typu mixed-use. Na wspólnym terenie znajdą się dwa parki handlowe Atut, przystosowane do dokonywania codziennych zakupów, ze zróżnicowaną ofertą spożywczą, wyposażenia wnętrz i rozrywkową, a także jeden z największych w Krakowie, dwukondygnacyjny sklep meblowy Agata oraz jeden z największych klubów fitness w Polsce.

- Uważnie obserwujemy trendy rynkowe związane z tworzeniem różnych inwestycji komercyjnych. Nasz nowy obiekt bazuje również na wnioskach, które wyciągnęliśmy z dotychczasowego doświadczenia. Realizując wcześniejsze inwestycje handlowe, wielokrotnie analizowaliśmy trendy budowlane i architektoniczne oraz sposoby na ich dopasowanie do współczesnych potrzeb klientów, które na przestrzeni ostatnich kilku lat się zmieniły. Brak handlu w wybrane niedziele, wzrost konkurencji handlowej, dostęp do handlu internetowego, ale także rozwijający się nurt zrównoważonego stylu życia i optymalizacji jego jakości wpłynęły na ostateczny kształt inwestycji. Zależało nam na tym, by proponowana koncepcja w sposób nowatorski i oryginalny dopasowała się do dzisiejszych realiów, w których komfort robienia zakupów nie powinien być obciążony żadnym kompromisem – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.