PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

KiK celuje w 300 sklepów do końca roku

KiK celuje w 300 sklepów do końca roku
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lip 2019 14:55

Nowy etap w aranżacji sklepów KiK rozpoczął się pod koniec czerwca, wraz z otwarciem sklepu w Ciechanowie. Każdy kolejny sklep otwierany w 2019 roku ma prezentować nową aranżację przestrzeni. Jak duże zmiany czekają sieć? Około 40 nowych lokalizacji do końca roku i rozwój konceptu wizualnego przestrzeni sklepów – to dwa główne cele, jakie KiK zaplanował sobie na drugie półrocze 2019 roku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lip 2019 14:55

Obserwując działania sieci na przestrzeni kilku ostatnich lat można zauważyć, że wzrost liczby sklepów KiK odbywa się sukcesywnie, zgodnie z komunikowaną ścieżką ekspansji, tj. rokrocznie zostaje otwartych około 50-60 sklepów. KiK pierwsze półrocze 2019 roku zamknął liczbą 275 sklepów, co daje około 180.000 mkw. Dla porównania, liczba sklepów na koniec pierwszego półrocza 2018 roku wynosiła 223, czyli około 145.000 mkw., co stanowi wzrost o ok. 24 proc.

– Wychodzimy z założenia, że jasno sprecyzowane cele są podstawą sukcesu. Doskonale wiemy dokąd zmierzamy, dlatego nie boimy się działać z rozmachem. Otwarcie 40 nowych sklepów w ciągu półrocza to ambitne plany, ale tylko takie pozwalają piąć się w górę. Tworząc strategię rozwoju zawsze mamy na względzie najważniejsze – zadowolenie naszych klientów. Intensywna ekspansja pozwala nam być jeszcze bliżej nich. Ponadto, wiemy jak ważne są pozytywne doświadczenia zakupowe, dlatego w drugiej połowie 2019 roku postanowiliśmy wdrożyć nową koncepcję wizualną sklepu – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

Nowy etap w aranżacji sklepów KiK rozpoczął się pod koniec czerwca, wraz z otwarciem sklepu w Ciechanowie. Każdy kolejny sklep otwierany w 2019 roku ma prezentować nową aranżację przestrzeni. Jak duże zmiany czekają sieć?

– Wizja i wartości, które wyznaje KiK pozostają niezmienne od dawna. Jednak mimo to nie możemy pozostać obojętni wobec tego, jak zmieniają się oczekiwania współczesnego klienta, trendy, standardy – słowem rynek, na którym działamy. Realizowanie (z sukcesem) w obecnych czasach misji określonej przed laty cechuje markę dynamiczną i elastyczną, a taką stara się być KiK – komentuje Mariusz Kulik i dodaje: analizując customer journey w KiK zauważyliśmy, że istnieje przestrzeń, która pozwoli wzmocnić doświadczenia zakupowe naszych klientów i zwiększyć komfort samych zakupów. To przeświadczenie leży u podstaw stworzenia nowej, odświeżonej koncepcji wizualnej naszych sklepów.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.174.43.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.