PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

KiK o otwarciach: Dopiero się rozkręcamy

KiK o otwarciach: Dopiero się rozkręcamy
Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK, fot KiK
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 kwi 2019 14:58

Osiem nowych sklepów zlokalizowanych w całej Polsce i pięć zmodernizowanych placówek z puli ponad 260 istniejących lokalizacji. Co dalej? Sieć komunikuje, że jest to dopiero początek, a w tym roku na mapie Polski pojawi się jeszcze kilkadziesiąt nowych sklepów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 kwi 2019 14:58

Dyskonty są obecne na polskim rynku od dawna, ale w ostatnim czasie można zaobserwować wzrost ich znaczenia. Sklepy, które cechowały niskie ceny od zawsze miały swoich zwolenników, jednak to te z nich, które oferują więcej niż tylko atrakcyjną cenę, mają silną pozycję wśród konkurencji. Co cenią klienci? Na przykład zgodność produktów z najnowszymi trendami, a także ich jakość. Słowem – doceniają wysoki standard w dyskontowej cenie. Przynajmniej tak jest w przypadku KiK, który zaledwie w ciągu 3 miesięcy oddał do użytku klientów blisko 5 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej. Do końca roku ta liczba ma przekroczyć 30 tys. mkw. w postaci około 60 nowych sklepów, co da KiK ponad 300 sklepów w Polsce.

– Pierwszy kwartał to dla nas zawsze chwila oddechu przed aktywnymi miesiącami. Nie oznacza to jednak zawieszenia działań. W minionym kwartale udało nam się pojawić w 8 nowych lokalizacjach i zmodernizować 5 istniejących sklepów. Dodatkowo sfinalizowaliśmy kolejne działania z obszaru CSR, przekazując pieniądze podarowane przez naszych klientów na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. To bardzo dobre wyniki, ale to też przedsmak tego, co czeka nas w 2019 roku – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

KiK prowadząc intensywną ekspansję wciąż poszukuje nowych lokali – optymalna przestrzeń oferowana klientom w ramach nowych sklepów powinna wynosić ok. 650 mkw. i znajdować się przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach. Dodatkowym wymaganiem jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych (co najmniej 15), a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.124.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.