PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

KiK przyśpiesza ekspansję w Polsce

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 kwi 2013 10:41

KiK przyśpiesza ekspansję w Polsce

Sieć dyskontów tekstylnych KiK pojawiła się w Polsce pod koniec marca 2012. Już po pierwszym roku działalności w naszym kraju do marki należy 20 sklepów. Tylko do końca 2013 roku powstanie kolejne 50 sklepów sygnowanych logo KiK.

REKLAMA

KiK to jedna z najszybciej rozwijających się w Europie sieci dyskontów tekstylnych. Otwiera rok rocznie 200 obiektów handlowych. Również w Polsce firma sukcesywnie zagęszcza sieć swoich sklepów. W ciągu zalewie roku działalności otwarto aż 20 obiektów handlowych. Docelowo, do końca 2013 roku, ma powstać jeszcze 50 sklepów sygnowanych logo marki KiK.

- Wyzwaniem było dla nas wprowadzenie marki KiK na polski rynek i uczynienie jej rozpoznawalną oraz popularną. Po roku działalności w Polsce możemy stwierdzić, że nasze zamierzenia udało się z sukcesem zrealizować. Od początku istnienia sieci KiK w Polsce wdrażamy przyjętą strategię z pozytywnymi efektami. Nasza koncepcja zakłada ekspansję na terenie całego kraju. Chcemy bowiem, aby marka KiK była bliska i dostępna wszystkim klientom. Dlatego sukcesywnie zwiększamy liczbę nowo otwieranych obiektów handlowych - podkreśla Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Ważnym elementem, który przekłada się na efektywność prowadzonej działalności, jest dobór odpowiednich lokalizacji. Sklepy KiK powstają zarówno w galeriach i centrach handlowych, jak i mniejszych retail parkach, czy przy ulicach w centrum miast. - Najważniejszą kwestią jest otoczenie naszych sklepów. Dobór lokalizacji jest związany z realizacją strategii biznesowej. Zależy nam na sukcesywnym rozwoju i zwiększaniu popularności marki na terenie całego kraju. Dlatego poszukujemy dogodnych i rentownych lokalizacji, które przełożą się na efektywność prowadzonej działalności. Przy wyborze rozpatrywanej przez nas lokalizacji kierujemy się oceną obiektów handlowych znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie - dodaje Mariusz Kulik.

Oferowany w sklepach KiK asortyment produktów obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, jak również dodatki, biżuterię, kosmetyki oraz zabawki i tekstylia domowe.

Obecnie sieć KiK to już ponad 3,2 tys. sklepów w 8 krajach Europy.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA