PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

KiK przyśpiesza ekspansję w Polsce

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 kwi 2013 10:41

KiK przyśpiesza ekspansję w Polsce

Sieć dyskontów tekstylnych KiK pojawiła się w Polsce pod koniec marca 2012. Już po pierwszym roku działalności w naszym kraju do marki należy 20 sklepów. Tylko do końca 2013 roku powstanie kolejne 50 sklepów sygnowanych logo KiK.

REKLAMA

KiK to jedna z najszybciej rozwijających się w Europie sieci dyskontów tekstylnych. Otwiera rok rocznie 200 obiektów handlowych. Również w Polsce firma sukcesywnie zagęszcza sieć swoich sklepów. W ciągu zalewie roku działalności otwarto aż 20 obiektów handlowych. Docelowo, do końca 2013 roku, ma powstać jeszcze 50 sklepów sygnowanych logo marki KiK.

- Wyzwaniem było dla nas wprowadzenie marki KiK na polski rynek i uczynienie jej rozpoznawalną oraz popularną. Po roku działalności w Polsce możemy stwierdzić, że nasze zamierzenia udało się z sukcesem zrealizować. Od początku istnienia sieci KiK w Polsce wdrażamy przyjętą strategię z pozytywnymi efektami. Nasza koncepcja zakłada ekspansję na terenie całego kraju. Chcemy bowiem, aby marka KiK była bliska i dostępna wszystkim klientom. Dlatego sukcesywnie zwiększamy liczbę nowo otwieranych obiektów handlowych - podkreśla Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Ważnym elementem, który przekłada się na efektywność prowadzonej działalności, jest dobór odpowiednich lokalizacji. Sklepy KiK powstają zarówno w galeriach i centrach handlowych, jak i mniejszych retail parkach, czy przy ulicach w centrum miast. - Najważniejszą kwestią jest otoczenie naszych sklepów. Dobór lokalizacji jest związany z realizacją strategii biznesowej. Zależy nam na sukcesywnym rozwoju i zwiększaniu popularności marki na terenie całego kraju. Dlatego poszukujemy dogodnych i rentownych lokalizacji, które przełożą się na efektywność prowadzonej działalności. Przy wyborze rozpatrywanej przez nas lokalizacji kierujemy się oceną obiektów handlowych znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie - dodaje Mariusz Kulik.

Oferowany w sklepach KiK asortyment produktów obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, jak również dodatki, biżuterię, kosmetyki oraz zabawki i tekstylia domowe.

Obecnie sieć KiK to już ponad 3,2 tys. sklepów w 8 krajach Europy.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA