PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

KiK w 150 lokalizacjach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 sty 2017 15:59

KiK w 150 lokalizacjach Mariusz Kulik

Kolejny rok działalności sieci KiK w Polsce. Firmie udało się już uruchomić 150 placówek.

REKLAMA

- Koniec roku to dla biznesu „gorący okres”, w którym tworzenie koncepcji i założeń na kolejne miesiące wiąże się z wytężoną pracą, ale również znalezieniem w napiętym grafiku czasu na podsumowania i refleksje nad dotychczasowymi wynikami oraz osiągnięciami. Zwłaszcza, jeśli – tak, jak w przypadku marki KiK – mijający rok był wysoce efektywny i owocny w realizację planowanych celów - tłumaczy Mariusz Kulik.

- Świadome podejmowanie decyzji oraz konsekwentna realizacja obranych założeń w zgodzie z wyznawanymi zasadami sprawiły, że nasza firma nie tylko utrzymała swoją pozycję jednej z wiodących sieci detalicznych na polskim, a także zagranicznym rynku, ale również poczyniła ogromny krok naprzód, dynamicznie się rozwijając. Świadczy o tym zarówno liczba i lokalizacje otwartych w ciągu ostatnich 12 miesięcy nowych sklepów, jak i pozytywny feedback ze strony naszych klientów – mówi dyrektor generalny brandu, Mariusz Kulik. 

Skutkiem rosnących potrzeb i wymagań klientów jest również intensywna ekspansja marki. - Założenia na 2016 r. odnoszące się do liczby sklepów funkcjonujących pod szyldem KiK w Polsce zostały zrealizowane w stu procentach, dzięki czemu obecnie możemy się pochwalić ponad 150 sklepami w całym kraju – podsumowuje Mariusz Kulik.  

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA