PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kiko Milano otwiera kolejne salony

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 kwi 2015 15:13

 Kiko Milano otwiera kolejne salony Kiko Milano

Włoska marka kosmetyków Kiko Milano, do tej pory otworzyła salony: w Warszawie, we Wrocławiu i w Poznaniu. Czwartą lokalizacją, uruchomioną w I kw. 2015 roku jest CH Warszawa Wileńska. Za projekt i aranżację placówek odpowiedzialna jest firma ARS Retail+Shopfitting (ARS). Zespołem projektantów kieruje architekt, Monika Tokarska.

REKLAMA

Polska jest pierwszym krajem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej,w którym włoska marka zdecydowała się uruchomić swój monobrandowy salon. Najnowszy, czwarty sklep Kiko Milano został otwarty w marcu w centrum handlowym Warszawa Wileńska. Butik zajął powierzchnię ok. 86 mkw. na parterze galerii. W jego najbliższym sąsiedztwie znajdują się salony takich marek jak Calzedonia, Unisono czy Rossmann.

Pierwszy sklep, otwarty w listopadzie 2014 roku na parterze warszawskiej Arkadii, zajął powierzchnię około 100 mkw. Salon, za projekt którego odpowiadała Monika Tokarska z ARS, został usytuowany w części w której swoje lokalizacje mają inne marki z tego segmentu m.in.: Inglot, The Body Shop, Stenders czy Yves Rocher.

Pod koniec lutego, trzy miesiące po debiucie marki na polskim rynku, otwarto dwa kolejne salony. Sklep we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim zlokalizowany został na poziomie „0” i zajął powierzchnię ponad 120 mkw. Druga placówka o podobnej powierzchni mieści się w Poznaniu w galerii Poznań City Center. Jednym z kluczowych zadań projektowych było idealne zgranie wymiarów poszczególnych salonów z wymiarami mebli, płyt posadzkowych i systemów oświetleniowych wyprodukowanych we Włoszech.

– Dla Kiko Milano kluczowe jest, żeby w ich salonach klienci mogli samodzielnie
i w bardzo wygodny sposób wybierać produkty spośród dostępnej gamy ponad 1500 kosmetyków. We wnętrzach zastosowano pastelowe okładziny ścienne i białe meble, które wyraźnie kontrastują z ciemnym sufitem. To celowy zamysł włoskich projektantów, którzy kontrast sufitu potraktowali jako element dający klientom poczucie wyjątkowości i butikowej atmosfery. Dodatkowo, ustawienie mebli w salonach Kiko jest zintegrowane z oświetleniem sufitowym. Zapewnia to możliwie najlepszą ekspozycję produktów włoskiej marki – komentuje Monika Tokarska, architekt ARS.

Kiko Milano włoska marka profesjonalnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji działająca na rynku od 1997 roku. W portfolio marki znajduje się ponad tysiąc pięćset produktów kosmetycznych. Marka zakłada rozwój wyłącznie w oparciu o własne salony (bez możliwości franchisingu). Produkty z logo firmy dostępne są w większości krajów Europy Zachodniej (309 salonów we Włoszech, 122 w Hiszpanii, 107 we Francji) i Stanach Zjednoczonych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.