PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kino w co drugim centrum handlowym. To nie moda, ale konieczność

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 cze 2013 10:13

Kino w co drugim centrum handlowym. To nie moda, ale konieczność

W ubiegłym roku sprzedano w Polsce blisko 38,5 mln biletów do kina. - Kinomani to liczna grupa potencjalnych klientów dla całego obiektu handlowego. Dlatego multipleks należy traktować jako podstawę oferty rozrywkowej centrum, którą uzupełniają np. salony gier, kręgielnie czy place zabaw - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios.

REKLAMA

- Obiekty handlowe oparte na dominacji hipermarketu, doskonale znane z pierwszych lat rozwoju rynku galerii, dziś nie dają już gwarancji sukcesu. Według Jones Lang LaSalle, w latach 2002-2012 centra, w których główną siłę napędową stanowi część galeryjna, zwiększyły swój udział w rynku z 50 do 74 proc. Konsekwencją tego trendu jest fakt, że coraz większą rolę, oprócz części handlowej, pełni w galeriach także funkcja rozrywkowa - podkreśla Tomasz Jagiełło. Jak dodaje, najczęściej odzwierciedla się ona w lokalizacji wewnątrz galerii nowoczesnego multipleksu.

Obecnie już prawie 75 proc. obiektów trzech największych sieci multipleksów w Polsce znajduje się w galeriach handlowych. 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA