PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kinowy gigant wkracza do Gondoli i Tkalni

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 lis 2017 10:13

Kinowy gigant wkracza do Gondoli i Tkalni Anna Radecka, dyrektor w dziale powierzchni handlowych, Colliers International.

Sieć kin Helios zawarła dwie umowy najmu w centrach handlowych – Gondola w Legionowie i Tkalnia w Pabianicach. Na łącznej powierzchni blisko 2,5 tys. mkw. powstaną dwa nowe kina.

REKLAMA

Helios to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje obecnie
43 kinami z 237 ekranami i ponad 48 tys. miejsc dla miłośników kinowych seansów.
Sieć Helios rozwija swoją działalność nie tylko w największych aglomeracjach, ale również
w perspektywicznych miastach średniej i małej wielkości.

W ramach pierwszej transakcji najmu ok. 1,2 tys. mkw. sieć Helios otworzy 4-salowe kino
w  rozbudowywanej galerii Gondola w Legionowie. Otwarcie planowane jest na III kwartał przyszłego roku. Druga umowa najmu przewiduje uruchomienie nowego 4-salowego kina o powierzchni ponad 1,2 tys. mkw. w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia w Pabianicach.

— Bardzo cieszę się, że udało nam się wypracować model mniejszego, 4-salowego kina, dzięki któremu tworzymy nowoczesne multipleksy także w mniejszych miastach - w rozbudowywanych lub modernizowanych galeriach. Takie kina cieszą się dużą popularnością wśród widzów, którzy nie muszą już jeździć do odległego dużego miasta i chętniej spędzają wolny czas w lokalnych centrach handlowych. Jestem pewny, że podobnie będzie w Legionowie i Pabianicach, gdzie otworzymy pierwsze nowoczesne multipleksy — komentuje Tomasz Jagiełło, dyrektor generalny Helios.

 — Planowana realizacja nowych kin sieci Helios w miastach takich jak Legionowo i Pabianice dowodzi, że w mniejszych miastach rośnie zainteresowanie ofertą rozrywkową. Mieszkańcy oczekują oferty na takim samym poziomie, jak ta dostępna w dużych miastach. To efekt zmieniającego się stylu życia i oczekiwań Polaków, którzy oprócz robienia zakupów chcą w centrum handlowym ciekawie spędzić czas. Według wspólnych badań Colliers i IQS, kino jest najpopularniejszą rozrywką wśród klientów polskich centrów handlowych. Sieć Helios będzie doskonałym uzupełnieniem oferty w nowych lokalizacjach — mówi Anna Radecka, dyrektor w dziale powierzchni handlowych, Colliers International.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zenek 2017-11-06 11:28:16
    To świetna wiadomość! Mieszkam w Legionowie od prawie 40 lat, z dzieciństwa pamiętam Kino Mazowsze, które niestety nie wytrzymało zmiany ustroju na początku lat dziewięćdziesiątych, popadło w ruinę po czym zostało wyburzone, by nalać w to miejsce beton i postawić apartamentowiec. Bardzo fajnie, że po tylu latach będzie można znowu w tym mieście pójść do kina.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA