PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci ocenili Galerię Jurajską

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 maj 2014 11:04

Klienci ocenili Galerię Jurajską

Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzaną galerią w północnej części województwa śląskiego - wynika z opublikowanych właśnie badań ARC Rynek i Opinia. Jako miejsce swoich zakupów wybiera ją 37 proc. mieszkańców regionu. 30 proc. częstochowian wskazało właśnie Jurajską, jako swoją ulubioną galerię z listy 10. funkcjonujących w okolicy.

REKLAMA

71 proc. mieszkańców powiatu częstochowskiego, i 80 proc. kłobuckiego deklaruje, że Galeria Jurajska to najczęściej odwiedzane przez nich centrum handlowe.

Podobnie jest w powiatach południowej części woj. łódzkiego - pajęczańskim, wieluńskim i radomszczańskim. W tym ostatnim popularność sięga aż 84 proc. - czytamy w badaniach ARC Rynek i Opinia. Efekt? W 2013 roku Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6 mln osób.

- Galerię odwiedza coraz więcej osób, bo rezygnują oni z wypraw do Katowic czy Łodzi, wolą za to kupować w lokalnym centrum. Wpływ na to miało przede wszystkim przyciągnięcie do Galerii Jurajskiej marek, po które mieszkańcy regionu do tej pory byli skłonni jechać nawet 100 km - przekonuje Piotr Myszka, dyrektor galerii.

Mieszkańcy regionu wysoko oceniają ofertę galerii: 90 proc. respondentów przyznało wysoką ocenę kawiarniom i restauracjom, strefa rozrywki z kinem otrzymała 80 proc.pozytywnych ocen. Z kolei 77 proc. jest zdania, że Galeria Jurajska dobrze sprawdza się także w roli miejsca do wypoczynku - podaje ARC Rynek i Opinia.

Znajduje to także swoje odzwierciedlenie w zakupach Częstochowian. Aż 86 proc. mieszkańców regionu kupuje w Galerii ubrania, buty i dodatki, 49 proc. jedzenie, a 27 proc. kosmetyki. 14 proc. klientów wybiera kawiarnie i restauracje - czytamy w badaniach.

- Po 5 latach galeria wrosła w tkankę miasta i została zaakceptowana przez lokalnego klienta - mówi Piotr Myszka. - Był to bardzo żmudny proces, w którym musieliśmy udowodnić, że jesteśmy bardziej konkurencyjni od galerii działających w okolicy od wielu lat. Co więcej, musieliśmy być bardzo elastyczni, stopniowo dopasowując to, co sprzedajemy, do potrzeb okolicznych miast i miasteczek - dodaje.

Sąsiedztwo doceniło tę elastyczność. Aż 66 proc. mieszkańców północnej części województwa śląskiego i południowej części woj. łódzkiego wybiera dziś Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę rozrywkową. Dla 37 proc. jest najczęściej odwiedzanym centrum - co daje galerii 1 miejsce na lokalnym rynku. Zdaniem 73 proc. mieszkańców Galeria Jurajska posiada wszystkie potrzebne sklepy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.