PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci ocenili Galerię Jurajską

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 maj 2014 11:04

Klienci ocenili Galerię Jurajską

Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzaną galerią w północnej części województwa śląskiego - wynika z opublikowanych właśnie badań ARC Rynek i Opinia. Jako miejsce swoich zakupów wybiera ją 37 proc. mieszkańców regionu. 30 proc. częstochowian wskazało właśnie Jurajską, jako swoją ulubioną galerię z listy 10. funkcjonujących w okolicy.

REKLAMA

71 proc. mieszkańców powiatu częstochowskiego, i 80 proc. kłobuckiego deklaruje, że Galeria Jurajska to najczęściej odwiedzane przez nich centrum handlowe.

Podobnie jest w powiatach południowej części woj. łódzkiego - pajęczańskim, wieluńskim i radomszczańskim. W tym ostatnim popularność sięga aż 84 proc. - czytamy w badaniach ARC Rynek i Opinia. Efekt? W 2013 roku Galerię Jurajską odwiedziło ponad 6 mln osób.

- Galerię odwiedza coraz więcej osób, bo rezygnują oni z wypraw do Katowic czy Łodzi, wolą za to kupować w lokalnym centrum. Wpływ na to miało przede wszystkim przyciągnięcie do Galerii Jurajskiej marek, po które mieszkańcy regionu do tej pory byli skłonni jechać nawet 100 km - przekonuje Piotr Myszka, dyrektor galerii.

Mieszkańcy regionu wysoko oceniają ofertę galerii: 90 proc. respondentów przyznało wysoką ocenę kawiarniom i restauracjom, strefa rozrywki z kinem otrzymała 80 proc.pozytywnych ocen. Z kolei 77 proc. jest zdania, że Galeria Jurajska dobrze sprawdza się także w roli miejsca do wypoczynku - podaje ARC Rynek i Opinia.

Znajduje to także swoje odzwierciedlenie w zakupach Częstochowian. Aż 86 proc. mieszkańców regionu kupuje w Galerii ubrania, buty i dodatki, 49 proc. jedzenie, a 27 proc. kosmetyki. 14 proc. klientów wybiera kawiarnie i restauracje - czytamy w badaniach.

- Po 5 latach galeria wrosła w tkankę miasta i została zaakceptowana przez lokalnego klienta - mówi Piotr Myszka. - Był to bardzo żmudny proces, w którym musieliśmy udowodnić, że jesteśmy bardziej konkurencyjni od galerii działających w okolicy od wielu lat. Co więcej, musieliśmy być bardzo elastyczni, stopniowo dopasowując to, co sprzedajemy, do potrzeb okolicznych miast i miasteczek - dodaje.

Sąsiedztwo doceniło tę elastyczność. Aż 66 proc. mieszkańców północnej części województwa śląskiego i południowej części woj. łódzkiego wybiera dziś Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę rozrywkową. Dla 37 proc. jest najczęściej odwiedzanym centrum - co daje galerii 1 miejsce na lokalnym rynku. Zdaniem 73 proc. mieszkańców Galeria Jurajska posiada wszystkie potrzebne sklepy.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA