PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci odwracają się od hipermarketów

  • Autor: wyborcza.biz
  • 21 kwi 2015 08:01

Wielkie zakupy w hipermarketach zmęczyły polskiego klienta. Aby odnieść sukces, sklep musi być postrzegany jako tani, mieć produkty dobrej jakości i przede wszystkim znajdować się blisko domu - pisze wyborcza.biz.

REKLAMA

Handel wielkopowierzchniowy w Polsce lata świetności ma za sobą. Popularność hipermarketów spada. Wielkie hale zbudowano na obrzeżach miast, a dojazd do nich z roku na rok jest coraz bardziej zakorkowany. Zapracowanie sprawia, że Polakom szkoda czasu na zakupowe wypady. W rezultacie konsumenci robią w hipermarketach coraz mniejsze zakupy i spędzają w nich coraz mniej czasu.

Lepiej radzą sobie pod tym względem supermarkety, ale ich sprzedaż według instytutu GfK jest pogrążona w stagnacji. Pieniądze konsumentów wyraźnie przesuwają się w stronę pozostałych typów sklepów, a według wyliczeń Nielsena w 2015 roku będzie to ponad 235 mld zł, bo tyle 14 mln gospodarstw wyda na żywność i inne dobra szybko zbywalne. Najszybciej maja się rozwijać dyskonty.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA