PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci pokochali outlety. Centra Factory na fali wzrostów

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2017 12:36

Klienci pokochali outlety. Centra Factory na fali wzrostów Factory Kraków

Centra Factory, należące do Grupy Neinver zanotowały 16-procentowy wzrost sprzedaży. W Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu odwiedziło je o prawie 20 procent więcej klientów, niż w roku 2015.

REKLAMA

Jak mówią właściciele, to efekt stałego poszerzania oferty centrów, między innymi o nowe usługi i marki z segmentu premium, niestandardowych akcji promocyjnych, wykorzystujących popularny w Polsce „smart shopping”, a także wprowadzenia innowacyjnych metod wsparcia sprzedaży.

Ponad 19 milionów klientów odwiedziło w minionym roku centra outletowe Factory w całej Polsce. To o 3,8 mln osób więcej niż w roku 2015. O 16 procent wzrosła również sprzedaż.

- Neinver to firma wyspecjalizowana w zarządzaniu centrami outlet nie tylko w Polsce, ale i w innych sześciu krajach europejskich – podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager Neinver w Polsce. - Łączymy umiejętności i doświadczenia biznesowe z różnych rejonów Europy, pracując wspólnie na bardzo dobre wyniki odwiedzalności i sprzedaży w centrach z naszego portfolio. Intensywny wzrost zainteresowania zakupami w Factory to tendencja, którą obserwujemy od kilku lat – dodaje.

W ciągu minionych pięciu lat, poziom odwiedzalności w centrach Factory zwiększył się z 9 mln do ponad 19 mln klientów. Z każdym rokiem, na zakupy w popularnych outletach, prowadzonych przez Neinver, decyduje się średnio o 10 procent klientów więcej.

Największy wzrost sprzedaży w roku 2016 odnotowały dwa warszawskie outlety: Factory Annopol i Factory Ursus. Największą liczbę klientów przyjęło natomiast Factory Kraków. Dużym powodzeniem cieszyły się również centra we Wrocławiu i Poznaniu. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach w 2016 roku wyniósł 16 proc.

- Badania i nasze doświadczenia pokazują, że bardzo mocno zacieśnia się relacja ceny do jakości – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director, Neinver. - Nasi klienci to grupa konsumentów, dokonujących racjonalnych wyborów, oczekujący wysokiej jakości produktów znanych marek, w dobrych cenach. I to jest klucz powodzenia outletów w Polsce - przesyconej dzisiaj tradycyjnymi centrami handlowymi.

Nowe marki

By utrzymać zainteresowanie klientów, sieć outletów Factory z każdym rokiem poszerza portfolio dostępnych marek. W roku 2016 w Factory Ursus pojawiły się między innymi takie popularne brandy jak Cocodrillo, Essa Trends, Medicine czy New Balance. W Poznaniu klienci Factory zyskali możliwość zakupów w butikach Guess, Aldo oraz  Apart. Krakowski outlet wzbogacił się o sklep marki English Home, a w roku 2017 planowane jest tam otwarcie salonów Guess i Aldo. W Factory Annopol pojawiła marka Tru Trussardi, a już niedługo powstaną tam sklepy marki Duka i Sizeer. W Factory Wrocław od 2016 roku działa jedyny w Polsce outlet brandu Marc’o Polo.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA