PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci pokochali outlety. Centra Factory na fali wzrostów

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2017 12:36

Klienci pokochali outlety. Centra Factory na fali wzrostów Factory Kraków

Centra Factory, należące do Grupy Neinver zanotowały 16-procentowy wzrost sprzedaży. W Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu odwiedziło je o prawie 20 procent więcej klientów, niż w roku 2015.

REKLAMA

Jak mówią właściciele, to efekt stałego poszerzania oferty centrów, między innymi o nowe usługi i marki z segmentu premium, niestandardowych akcji promocyjnych, wykorzystujących popularny w Polsce „smart shopping”, a także wprowadzenia innowacyjnych metod wsparcia sprzedaży.

Ponad 19 milionów klientów odwiedziło w minionym roku centra outletowe Factory w całej Polsce. To o 3,8 mln osób więcej niż w roku 2015. O 16 procent wzrosła również sprzedaż.

- Neinver to firma wyspecjalizowana w zarządzaniu centrami outlet nie tylko w Polsce, ale i w innych sześciu krajach europejskich – podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager Neinver w Polsce. - Łączymy umiejętności i doświadczenia biznesowe z różnych rejonów Europy, pracując wspólnie na bardzo dobre wyniki odwiedzalności i sprzedaży w centrach z naszego portfolio. Intensywny wzrost zainteresowania zakupami w Factory to tendencja, którą obserwujemy od kilku lat – dodaje.

W ciągu minionych pięciu lat, poziom odwiedzalności w centrach Factory zwiększył się z 9 mln do ponad 19 mln klientów. Z każdym rokiem, na zakupy w popularnych outletach, prowadzonych przez Neinver, decyduje się średnio o 10 procent klientów więcej.

Największy wzrost sprzedaży w roku 2016 odnotowały dwa warszawskie outlety: Factory Annopol i Factory Ursus. Największą liczbę klientów przyjęło natomiast Factory Kraków. Dużym powodzeniem cieszyły się również centra we Wrocławiu i Poznaniu. Łączny wzrost sprzedaży we wszystkich miastach w 2016 roku wyniósł 16 proc.

- Badania i nasze doświadczenia pokazują, że bardzo mocno zacieśnia się relacja ceny do jakości – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director, Neinver. - Nasi klienci to grupa konsumentów, dokonujących racjonalnych wyborów, oczekujący wysokiej jakości produktów znanych marek, w dobrych cenach. I to jest klucz powodzenia outletów w Polsce - przesyconej dzisiaj tradycyjnymi centrami handlowymi.

Nowe marki

By utrzymać zainteresowanie klientów, sieć outletów Factory z każdym rokiem poszerza portfolio dostępnych marek. W roku 2016 w Factory Ursus pojawiły się między innymi takie popularne brandy jak Cocodrillo, Essa Trends, Medicine czy New Balance. W Poznaniu klienci Factory zyskali możliwość zakupów w butikach Guess, Aldo oraz  Apart. Krakowski outlet wzbogacił się o sklep marki English Home, a w roku 2017 planowane jest tam otwarcie salonów Guess i Aldo. W Factory Annopol pojawiła marka Tru Trussardi, a już niedługo powstaną tam sklepy marki Duka i Sizeer. W Factory Wrocław od 2016 roku działa jedyny w Polsce outlet brandu Marc’o Polo.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.