PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci poszukują niszowych produktów. Centra - kreatywnych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lut 2017 11:06

Klienci poszukują niszowych produktów. Centra - kreatywnych najemców Atrium Promenada

Kreatywne koncepty handlowe zyskują na popularności. Z trendu korzysta Atrium Promenada powiększając grono najemców o nowatorskie marki.

REKLAMA

Kontynuując przyjętą strategię wdrażania kreatywnych konceptów handlowych Atrium Promenada powiększa grono najemców o marki angażujące klientów w tworzenie asortymentu. Są to Spotkania Bardzo Modne oraz Projektanci Dzieciom. W formule pop-up store swój sklep otworzyła również marka Tsaeinni.

Z myślą o klientach ceniących bezpośredni kontakt z marką oraz miłośnikach projektowania Atrium Promenada nawiązało współpracę z twórcami zaangażowanymi w inicjatywy Spotkania Bardzo Modne i Projektanci Dzieciom, które oferują ubrania i dodatki tworzone przez polskich projektantów. Kolekcje obu marek wyróżniają się tym, iż pomysły na nowe projekty powstają podczas  spotkań z klientami.

Dodatkowo centrum handlowe wzbogaciło swoje portfolio również o międzynarodową markę odzieżową Tsarinni, oferującą kolekcje ubrań i dodatków dla kobiet z Włoch.

- Grupa Atrium aktywnie uczestniczy w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych dla najemców wyznaczając trendy i kierunki rozwoju na rynku centrów handlowych. Ścisła współpraca i testowanie nowatorskich konceptów to klucz do sukcesu dla obydwu stron. Dlatego ofertę pop-upów rozbudowujemy wspólnie z młodymi brandami, start-upami i lokalnymi producentami, dla których taka formuła sprzedaży jest elastyczna, a jednocześnie stanowi możliwość ich rozwoju oraz wzmocnienia świadomości marki, również z korzyścią dla Atrium oraz naszych klientów – mówi Scott Dwyer, prezes Atrium Poland Real Estate Management.

Aktualnie w Atrium Promenada znajduje się 10 pop-up storów: Betito, Gavel Warsaw, Imaginarium, Lorens & Wiktor, Projektanci Dzieciom, Royal Kids, Slow Fashion Pop Up Store, Spotkania Bardzo Modne, Super Story oraz Tsarinni.

 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA