PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci są w stanie porzucić bezpieczne wybory dla produktu wyższej jakości

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 cze 2015 09:10

- Polski konsument jest przede wszystkim przyzwyczajony do tego, co zna. Zdecydowanie chętniej sięga po produkty sprawdzone i bezpieczne, często przywiązując się do konkretnej marki. Niemniej, obserwujemy także wzrost grupy konsumentów otwartych na nowości - mówi Milena Skołożyńska, brand manager w firmie Dawtona.

REKLAMA

Obie grupy konsumentów łączy wspólna cecha – większa, niż kilka lat temu, świadomość i poszukiwanie jakości – to właśnie ona ma siłę zmieniania przyzwyczajeń. - Dla produktu wyższej jakości klienci są w stanie porzucić bezpieczne wybory - zapewnia Milena Skołożyńska, brand manager w firmie Dawtona. 

Czy polski konsument lubi produkty innowacyjne czy raczej tradycyjne? Zdaniem ekspertki większość Polaków z racji przyzwyczajenia, zbieranych latami doświadczeń i zaufania względem marki, w pierwszej kolejności wybiera produkty tradycyjne, czyli te, które zna.

- Jednak z każdym rokiem przybywa konsumentów otwartych na nowe smaki, poszukujących produktów nieszablonowych, które mile zaskakują zmysły i zachęcają do kreatywności w kuchni - dodaje Milena Skołożyńska.

- Wzrost świadomości klientów, sprawia że podczas codziennych zakupów kierują się oni nie tylko marką i ceną, ale również składem, jakością i innowacyjnością produktów. Znikają sztuczne wypełniacze i wzmacniacze smaku, a ich miejsce zajmują produkty o bardziej wartościowym składzie - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA