PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci są w stanie porzucić bezpieczne wybory dla produktu wyższej jakości

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 cze 2015 09:10

- Polski konsument jest przede wszystkim przyzwyczajony do tego, co zna. Zdecydowanie chętniej sięga po produkty sprawdzone i bezpieczne, często przywiązując się do konkretnej marki. Niemniej, obserwujemy także wzrost grupy konsumentów otwartych na nowości - mówi Milena Skołożyńska, brand manager w firmie Dawtona.

REKLAMA

Obie grupy konsumentów łączy wspólna cecha – większa, niż kilka lat temu, świadomość i poszukiwanie jakości – to właśnie ona ma siłę zmieniania przyzwyczajeń. - Dla produktu wyższej jakości klienci są w stanie porzucić bezpieczne wybory - zapewnia Milena Skołożyńska, brand manager w firmie Dawtona. 

Czy polski konsument lubi produkty innowacyjne czy raczej tradycyjne? Zdaniem ekspertki większość Polaków z racji przyzwyczajenia, zbieranych latami doświadczeń i zaufania względem marki, w pierwszej kolejności wybiera produkty tradycyjne, czyli te, które zna.

- Jednak z każdym rokiem przybywa konsumentów otwartych na nowe smaki, poszukujących produktów nieszablonowych, które mile zaskakują zmysły i zachęcają do kreatywności w kuchni - dodaje Milena Skołożyńska.

- Wzrost świadomości klientów, sprawia że podczas codziennych zakupów kierują się oni nie tylko marką i ceną, ale również składem, jakością i innowacyjnością produktów. Znikają sztuczne wypełniacze i wzmacniacze smaku, a ich miejsce zajmują produkty o bardziej wartościowym składzie - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA