PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienci są w stanie porzucić bezpieczne wybory dla produktu wyższej jakości

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 cze 2015 09:10

- Polski konsument jest przede wszystkim przyzwyczajony do tego, co zna. Zdecydowanie chętniej sięga po produkty sprawdzone i bezpieczne, często przywiązując się do konkretnej marki. Niemniej, obserwujemy także wzrost grupy konsumentów otwartych na nowości - mówi Milena Skołożyńska, brand manager w firmie Dawtona.

REKLAMA

Obie grupy konsumentów łączy wspólna cecha – większa, niż kilka lat temu, świadomość i poszukiwanie jakości – to właśnie ona ma siłę zmieniania przyzwyczajeń. - Dla produktu wyższej jakości klienci są w stanie porzucić bezpieczne wybory - zapewnia Milena Skołożyńska, brand manager w firmie Dawtona. 

Czy polski konsument lubi produkty innowacyjne czy raczej tradycyjne? Zdaniem ekspertki większość Polaków z racji przyzwyczajenia, zbieranych latami doświadczeń i zaufania względem marki, w pierwszej kolejności wybiera produkty tradycyjne, czyli te, które zna.

- Jednak z każdym rokiem przybywa konsumentów otwartych na nowe smaki, poszukujących produktów nieszablonowych, które mile zaskakują zmysły i zachęcają do kreatywności w kuchni - dodaje Milena Skołożyńska.

- Wzrost świadomości klientów, sprawia że podczas codziennych zakupów kierują się oni nie tylko marką i ceną, ale również składem, jakością i innowacyjnością produktów. Znikają sztuczne wypełniacze i wzmacniacze smaku, a ich miejsce zajmują produkty o bardziej wartościowym składzie - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.