PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klienta najłatwiej znaleźć na Facebooku

  • Autor: PAP/Puls Biznesu
  • 13 kwi 2015 07:13

Facebook wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce: w 2014 r. odwiedziło go 77,3 proc. polskich internautów, rok wcześniej 72,9 proc. - donosi "Puls Biznesu", powołując się na dane zebranie przez firmę Gemius.

REKLAMA

Na stronę Twittera w ub.r. weszło zaś 12,3 proc. użytkowników internetu w Polsce, w 2013 r. 10,8 proc. Z kolei serwis Instagram odwiedziło 8,9 proc. użytkowników sieci, rok wstecz 5 proc.

Media społecznościowe umacniają też swoją pozycję wśród marketingowych kanałów komunikacji firm z klientami.

Jednak - jak zaznaczają analitycy Gemiusa - prowadzone za ich pośrednictwem kampanie muszą być ściśle dopasowane do lokalnej specyfiki. To, co sprawdzi się w jednym kraju, nie musi bowiem odnieść sukcesu w innym regionie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA