PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Klif postawił na relacje

Klif postawił na relacje
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 mar 2019 16:35

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 mar 2019 16:35

W ten sposób Klif wpisuje się w trendy kulturowe, zwracając uwagę na wartości, które są najważniejsze dla dzisiejszych klientów – bliskość, empatię, szacunek, bycie razem i wspólne celebrowanie czasu.

Genezę nowej identyfikacji wizualnej stanowiła chęć otwarcia się na szerszą grupę odbiorców, reprezentujących różne pokolenia, pochodzących z różnych środowisk i łączenie ich w jednym miejscu. Towarzyszące kampanii hasło „Klif. Otwarty na…” w jasny, czytelny sposób komunikuje otwieranie się marki na nowy sezon i nadchodzące trendy, ale przede wszystkim otwiera przestrzeń dla ludzi, których łączą relacje i zainteresowania. Co więcej, zaprezentowana odsłona to działania, których celem jest wspieranie młodych talentów w zakresie mody, kultury i sztuki, społecznych projektów czy lokalnych inicjatyw.

- Klif to marka, która zmienia się tak, jak zmienia się świat, społeczeństwo i trendy. Klif pragnie być miejscem, które łączy różnych ludzi, ich emocje i pasje. W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie ją kreować. – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Head of Marketing Asset Services w  Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami – Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami – śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach – dodaje.

Podstawą strategii komunikacji jest kampania wizerunkowa, w której główną rolę odgrywają relacje łączące pokolenia, przyjaciół, bliskich. Nowe podejście to działanie w kierunku zmiany postrzegania Galerii Klif, który otwiera się na różne grupy ludzi, nie buduje dystansu, zaprasza ich do odwiedzania tego wyjątkowego miejsca.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.157.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.