PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klif zna sposób na podniesienie odwiedzalności

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 paź 2014 09:53

Wraz z rosnącą konkurencją na rynku centrów handlowych, słabnie ich odwiedzalność. Placówki muszą więc zwiększyć starania o klienta. Zdaniem Agnieszki Beaty Sawickiej, dyrektor zarządzającego AEW Europe, w podnoszeniu odwiedzalności najlepiej sprawdzają się akcje promocyjne i działania prosprzedażowe.

REKLAMA

- Opierając się na przykładzie dwóch naszych centrów czyli Domu Mody Klif w Warszawie i CH Klif w Gdyni widzimy, że wszystkie promocje i obniżki bardzo skutecznie działają na nasze klientki. Traffic podnoszą też wszystkie akcje prosprzedażowe, jak np. eventy, na których można wygrać choćby bony podarunkowe, do zrealizowania w danym centrum - mówi Agnieszka Beata Sawicka, dyrektor zarządzający AEW Europe.

Takie wydarzenia stają się ponadto okazją do spotkań towarzyskich, a centra handlowe traktowane są jako miejsca spotkań, gzdzie przy okazji robi się zakupy.

Zdaniem Agnieszki Beaty Sawickiej, dobrym sposobem na przyciągniecie klientów są kampanie promocyjne, w tym reklamy telewizyjne. Jednak w najbliższym czasie Centra Handlowe Klif nie planują takiej promocji, choćby dlatego, że obiekty bardzo dobrze radzą sobie na rynku.

  • mb 2014-10-06 12:47:00
    ale w Warszawie klienci chca i cenia sobie spokój anie konkursy
  • kb 2014-10-06 12:34:04
    PAtrząc na Klif w Warszawie można odnieść wrażenie, że sposób może i znają, tylko dlaczego go nie wdrażają?


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA