PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klif zna sposób na podniesienie odwiedzalności

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 paź 2014 09:53

Klif zna sposób na podniesienie odwiedzalności

Wraz z rosnącą konkurencją na rynku centrów handlowych, słabnie ich odwiedzalność. Placówki muszą więc zwiększyć starania o klienta. Zdaniem Agnieszki Beaty Sawickiej, dyrektor zarządzającego AEW Europe, w podnoszeniu odwiedzalności najlepiej sprawdzają się akcje promocyjne i działania prosprzedażowe.

REKLAMA

{film;4931}

- Opierając się na przykładzie dwóch naszych centrów czyli Domu Mody Klif w Warszawie i CH Klif w Gdyni widzimy, że wszystkie promocje i obniżki bardzo skutecznie działają na nasze klientki. Traffic podnoszą też wszystkie akcje prosprzedażowe, jak np. eventy, na których można wygrać choćby bony podarunkowe, do zrealizowania w danym centrum - mówi Agnieszka Beata Sawicka, dyrektor zarządzający AEW Europe.

Takie wydarzenia stają się ponadto okazją do spotkań towarzyskich, a centra handlowe traktowane są jako miejsca spotkań, gzdzie przy okazji robi się zakupy.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • mb 2014-10-06 12:47:00
    ale w Warszawie klienci chca i cenia sobie spokój anie konkursy
  • kb 2014-10-06 12:34:04
    PAtrząc na Klif w Warszawie można odnieść wrażenie, że sposób może i znają, tylko dlaczego go nie wdrażają?

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA