PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kluby fitness w centrum - w coraz lepszej formie

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 sty 2017 12:19

Kluby fitness w centrum - w coraz lepszej formie Tiger Gym

Kluby fitness cieszą się ostatnio dużą popularnością. Korzystając z koniunktury coraz częściej lokują się w centrach handlowych. Z trendu korzysta klub Tiger Gym, działający od 13 lat w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku.

REKLAMA

Wzrost świadomości zdrowego trybu życia Polaków stanowi fundamentalną przesłankę do większej aktywności sieci fitness na rynku.

- Nasz klub w gdańskim CH Manhattan był pierwszym w naszej sieci, na którą składa się już siedem lokalizacji w trójmieście i okolicach. Wybierając nowe destynacje, starannie analizujemy potencjał przepływu klientów oraz bliskość dodatkowej infrastruktury. Dla odwiedzających nasze kluby, poza jakością sprzętu treningowego i profesjonalizmem prowadzonych zajęć, jest bowiem wygoda  – komentuje Anna Matlak manager klubów sieci Tiger Gym.

Tiger Gym działa od początku istnienia Centrum Handlowego Manhattan. W poprzednich latach w obiekcie zlokalizowany w gdańskim Wrzeszczu, przeprowadzono szereg zmian w ofercie najemców, które korzystnie wpłynęły na odwiedzalność galerii.

- Wobec zwiększającej się konkurencyjności rynku obiektów handlowych w Trójmieście, w 2012 roku podjęliśmy decyzję o zmianie kierunku plasowania CH Manhattan – opowiada Katarzyna Szczycińska, dyrektor zarządzająca CH Manhattan. - W zakresie oferty centrum znaleźliśmy swoją niszę, której jednym z filarów jest bogata oferta sportowa. W obiekcie w poprzednich latach pojawiły się takie marki jak m.in. Worldbox, Sklep Koszykarza, Sklep Biegowy, Centrum Piłkarskie R-Gol oraz Tuttu – salon skupiający się na specjalistycznej odzieży narciarskiej i outdoorowej. Najemcy branży sportowej i powiązanej zajmują ponad 3,5 tys. mkw, stanowiąc blisko 14 proc. całkowitej powierzchni handlowo-usługowej centrum. Wynik ten znacznie przewyższa przeciętny udział branży w doborze najemców tradycyjnych obiektów handlowych - dodaje.

Jak podkreśla, Centrum Handlowe Manhattan przede wszystkim celuje w ludzi młodych, którzy cierpią na deficyt wolnego czasu. - Bliskość miejsca pracy, zamieszkania, łatwy dostęp do szerokiej podstawowej oferty oraz dodatkowe atrakcje sprawiają, że pomimo wieku centrum, większość odwiedzających Manhattan jest w wieku 18-30 lat  – podkreśla Katarzyna Szczycińska.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA