PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kluby fitness w centrum - w coraz lepszej formie

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 sty 2017 12:19

Kluby fitness w centrum - w coraz lepszej formie Tiger Gym

Kluby fitness cieszą się ostatnio dużą popularnością. Korzystając z koniunktury coraz częściej lokują się w centrach handlowych. Z trendu korzysta klub Tiger Gym, działający od 13 lat w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku.

REKLAMA

Wzrost świadomości zdrowego trybu życia Polaków stanowi fundamentalną przesłankę do większej aktywności sieci fitness na rynku.

- Nasz klub w gdańskim CH Manhattan był pierwszym w naszej sieci, na którą składa się już siedem lokalizacji w trójmieście i okolicach. Wybierając nowe destynacje, starannie analizujemy potencjał przepływu klientów oraz bliskość dodatkowej infrastruktury. Dla odwiedzających nasze kluby, poza jakością sprzętu treningowego i profesjonalizmem prowadzonych zajęć, jest bowiem wygoda  – komentuje Anna Matlak manager klubów sieci Tiger Gym.

Tiger Gym działa od początku istnienia Centrum Handlowego Manhattan. W poprzednich latach w obiekcie zlokalizowany w gdańskim Wrzeszczu, przeprowadzono szereg zmian w ofercie najemców, które korzystnie wpłynęły na odwiedzalność galerii.

- Wobec zwiększającej się konkurencyjności rynku obiektów handlowych w Trójmieście, w 2012 roku podjęliśmy decyzję o zmianie kierunku plasowania CH Manhattan – opowiada Katarzyna Szczycińska, dyrektor zarządzająca CH Manhattan. - W zakresie oferty centrum znaleźliśmy swoją niszę, której jednym z filarów jest bogata oferta sportowa. W obiekcie w poprzednich latach pojawiły się takie marki jak m.in. Worldbox, Sklep Koszykarza, Sklep Biegowy, Centrum Piłkarskie R-Gol oraz Tuttu – salon skupiający się na specjalistycznej odzieży narciarskiej i outdoorowej. Najemcy branży sportowej i powiązanej zajmują ponad 3,5 tys. mkw, stanowiąc blisko 14 proc. całkowitej powierzchni handlowo-usługowej centrum. Wynik ten znacznie przewyższa przeciętny udział branży w doborze najemców tradycyjnych obiektów handlowych - dodaje.

Jak podkreśla, Centrum Handlowe Manhattan przede wszystkim celuje w ludzi młodych, którzy cierpią na deficyt wolnego czasu. - Bliskość miejsca pracy, zamieszkania, łatwy dostęp do szerokiej podstawowej oferty oraz dodatkowe atrakcje sprawiają, że pomimo wieku centrum, większość odwiedzających Manhattan jest w wieku 18-30 lat  – podkreśla Katarzyna Szczycińska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA