PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kluby fitness w centrum - w coraz lepszej formie

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 sty 2017 12:19

Kluby fitness w centrum - w coraz lepszej formie Tiger Gym

Kluby fitness cieszą się ostatnio dużą popularnością. Korzystając z koniunktury coraz częściej lokują się w centrach handlowych. Z trendu korzysta klub Tiger Gym, działający od 13 lat w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku.

REKLAMA

Wzrost świadomości zdrowego trybu życia Polaków stanowi fundamentalną przesłankę do większej aktywności sieci fitness na rynku.

- Nasz klub w gdańskim CH Manhattan był pierwszym w naszej sieci, na którą składa się już siedem lokalizacji w trójmieście i okolicach. Wybierając nowe destynacje, starannie analizujemy potencjał przepływu klientów oraz bliskość dodatkowej infrastruktury. Dla odwiedzających nasze kluby, poza jakością sprzętu treningowego i profesjonalizmem prowadzonych zajęć, jest bowiem wygoda  – komentuje Anna Matlak manager klubów sieci Tiger Gym.

Tiger Gym działa od początku istnienia Centrum Handlowego Manhattan. W poprzednich latach w obiekcie zlokalizowany w gdańskim Wrzeszczu, przeprowadzono szereg zmian w ofercie najemców, które korzystnie wpłynęły na odwiedzalność galerii.

- Wobec zwiększającej się konkurencyjności rynku obiektów handlowych w Trójmieście, w 2012 roku podjęliśmy decyzję o zmianie kierunku plasowania CH Manhattan – opowiada Katarzyna Szczycińska, dyrektor zarządzająca CH Manhattan. - W zakresie oferty centrum znaleźliśmy swoją niszę, której jednym z filarów jest bogata oferta sportowa. W obiekcie w poprzednich latach pojawiły się takie marki jak m.in. Worldbox, Sklep Koszykarza, Sklep Biegowy, Centrum Piłkarskie R-Gol oraz Tuttu – salon skupiający się na specjalistycznej odzieży narciarskiej i outdoorowej. Najemcy branży sportowej i powiązanej zajmują ponad 3,5 tys. mkw, stanowiąc blisko 14 proc. całkowitej powierzchni handlowo-usługowej centrum. Wynik ten znacznie przewyższa przeciętny udział branży w doborze najemców tradycyjnych obiektów handlowych - dodaje.

Jak podkreśla, Centrum Handlowe Manhattan przede wszystkim celuje w ludzi młodych, którzy cierpią na deficyt wolnego czasu. - Bliskość miejsca pracy, zamieszkania, łatwy dostęp do szerokiej podstawowej oferty oraz dodatkowe atrakcje sprawiają, że pomimo wieku centrum, większość odwiedzających Manhattan jest w wieku 18-30 lat  – podkreśla Katarzyna Szczycińska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.