Kolejna marka wprowadza aplikację mobilną

W sklepach sieci Scotfree klienci mogą korzystać z programu lojalnościowego i promocji oferowanych za pośrednictwem systemu TapOn. Rozwiązanie jest dostępne dzięki aplikacji na telefony komórkowe oraz jako tradycyjna karta lojalnościowa.
Marka odzieżowa Scotfree nawiązała współpracę z systemem TapOn, który służy do budowania i zarządzania relacjami z klientem. Wszystkie sklepy tej sieci zostały wyposażone w tablety, na których można znaleźć aktualne promocje i oferty specjalne.
Dzięki TapOn użytkownik otrzymuje na swoją komórkę informacje o nowych promocjach i nagrodach, a także może sam sprawdzać ile punktów zebrał w programie lojalnościowym. Aplikacja pozwala też zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w social media, wypełnienie ankiety czy odwiedzenie sklepu firmowego. Karta lojalnościowa jest dedykowana klientom, którzy preferują rozwiązania tradycyjne i chcą korzystać z podstawowej funkcji TapOn, jaką jest wygodne gromadzenie punktów i wymiana na nagrody.
Scotfree istnieje na rynku od roku 1995. Klienci mogą się zaopatrzyć w ubrania tej marki w kilkunastu sklepach w całej Polsce.

-
ekonsulting 2015-07-14 21:07:04Chcesz mieć własną aplikację?
Zajrzyj na:
artmetic.pl
- EUR -0,03% 4,17 zł
- CHF -0,08% 3,48 zł
- USD -0,08% 3,37 zł
-
17:06
Wiecha zawisła na centrum logistycznym Zalando pod Łodzią
-
16:28
Wadowicka w nowej odsłonie
-
15:57
Będzie due diligence lotniska w Modlinie
-
15:54
Nowe centrum logistyczne Poczty Polskiej jeszcze w tym roku
-
15:51
Rekordowa liczba przeładunków w Porcie Gdańsk
-
15:32
MMG Centers Kołobrzeg kompletuje najemców
-
15:18
Arcona Property skoncentrowany na Polsce
-
15:08
Europejski w rękach doradców
-
14:48
Podatek minimalny - jak przyjął go rynek ?
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Nicklas Lindberg: Nadchodzi nowa era stylu pracy
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!