Kolejne nowości w Galerii Dominikańskiej

Galeria Dominikańska wzbogaca tenant mix i zaprasza do współpracy nowe marki.
Odwiedzający centrum mogą już skorzystać z szerokiej oferty odzieży i sprzętu sportowego w sklepie Martes Sport. Z kolei na miłośników ludowego designu czeka nowo otwarty lokal Folkstar. Segment produktów luksusowych poszerzył się o salon jubilerski Swarovski, od niedawna w centrum obecny jest również sklep Viu Viu Optica, oferujący szeroką gamę markowych oprawek.
Galeria Dominikańska w ostatnim czasie przechodzi proces wprowadzania zmian i tworzenia unikalnego portfolio. Niedawno ofertę centrum wzbogaciły marki Time Trend i Mensa Home. Natomiast lokal w odświeżonej odsłonie otworzyło biuro podróży Tui, marka CCC oraz restauracja North Fish i Cukiernia Sowa w nowej lokalizacji. Przez ostatni miesiąc oferta galerii wzmocniła się o kolejne atrakcyjne marki i salony z wyjątkowym asortymentem dla wymagających klientów.
Segment sportowy wzmocnił Martes Sport, zajmujący niemal 720 mkw. powierzchni na poziomie +1. Sklep posiada szeroki asortyment odzieży, obuwia, akcesoriów i sprzętu sportowego renomowanych marek.
Do grona najemców z unikatowym asortymentem dołączył Folkstar na poziomie -1. Marka, stworzona z miłości do etnicznych przedmiotów i wzornictwa, obejmuje szeroki wybór produktów inspirowanych sztuką ludową. W ofercie sklepu, na ponad 60 mkw. powierzchni, znajdują się ręcznie robione dekoracje i produkty wyposażenia wnętrz, ludowa odzież czy przedmioty codziennego użytku opatrzone m.in. kaszubskimi i łowickimi wzorami.
Klienci centrum poszukujący wyjątkowej biżuterii znajdą ją w salonie Swarovski na poziomie 0. Luksusowa marka z Austrii zajmuje lokal o powierzchni 41 mkw. Sieć butików posiada w ofercie urzekającą swoim pięknem biżuterię, zachwycające designem i wykonaniem dekoracje do domu, figurki, upominki dla dzieci i błyszczące gadżety na telefon.
To nie koniec nowości dla poszukiwaczy produktów ekskluzywnych. W Galerii Dominikańskiej obecny jest już sklep Viu Viu Optica. Polska sieć salonów optycznych znajduje się na poziomie +1 i zajmuje 100 mkw. powierzchni. Profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniej metody korekcji wady wzroku oferuje klientom centrum wykwalifikowany zespół specjalistów. Personel pomaga również dobrać okulary i oprawki spośród renomowanych producentów oraz nieczęsto spotykanych na polskim rynku luksusowych marek np. Dior, Porsche Design czy Ralph Lauren.
- 1
- 2
- EUR 0,19% 4,18 zł
- CHF 0,35% 3,50 zł
- USD 0,81% 3,42 zł
-
08:31
Biznes u nas jada
-
07:57
Współwłaściciel Empiku ukarany przez UOKiK
-
07:53
Prezes PPL szuka wyjścia z impasu ws. lotniska Modlin
-
07:48
Dobre centrum to bezpieczne centrum. Zarządzanie kryzysowe w praktyce
-
07:43
Pięć nowych lokalizacji Makarun Spaghetti and Salad
-
07:18
Zapalił się magazyn chemikaliów w Żywcu
-
07:14
Muzeum śląskie pozywa wykonawcę siedziby
-
PN 20:23
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
PN 18:03
W Chorzowie powstanie duża hala
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
7
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy