PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kolejne przebudowy, nowe koncepty handlowe. Atrium nie zwalnia

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 gru 2016 08:34

Kolejne przebudowy, nowe koncepty handlowe. Atrium nie zwalnia Scott Dwyer, prezes zarządu Atrium Poland Real Estate Management

Atrium Promenada, Atrium Targówek, a wkrótce Atrium Reduta i Atrium Biała - przebudowy centrów to tylko jeden z elementów strategii Grupy Atrium. Spółka postawiła również na ścisłą współpracę z najemcami i zróżnicowaną ofertę. Tym samym zwiększa wartość swoich kluczowych obiektów.

REKLAMA

Celem podjętych działań jest wyprzedzanie zmieniających się coraz szybciej potrzeb konsumenckich i tworzenie obiektów, które są integralną częścią życia lokalnej społeczności.

Aktywne podejście spółki do rozwoju centrów handlowych przejawia się m.in. w metamorfozach istniejących konceptów handlowych. Atrium przeprowadza je w ścisłej współpracy z najemcami. Przykładem takiej realizacji jest nowa odsłona salonu Apart, otwartego w grudniu w bytomskim Atrium Plejada. Powierzchnia lokalu została powiększona o 30 mkw., licząc obecnie 72,65 mkw. łącznie. Efektem przeprowadzonej zmiany jest eleganckie, przestronne wnętrze, wzbogacone o nowe gabloty, jeszcze szerszy asortyment biżuterii i zegarków oraz specjalne stanowisko wyboru obrączek ślubnych. Zupełnie nowy koncept zyskała również drogeria Rossmann w Plejadzie. Lokal przeszedł kompleksową rewitalizację. Jego wizytówką jest obecnie nowoczesne wnętrze oraz nowa witryna. Powierzchnia handlowa sklepu wynosi 326,2 mkw.

W procesie modernizacji i rozbudowy centrów handlowych w Polsce Atrium wzmacnia również segment fashion. W listopadzie w Atrium Targówek otwarty został nowy sklep Sneakers by Distance. Lokal o powierzchni 185,75 mkw. oferuje szeroki wybór zarówno specjalistycznego obuwia dla sportowców, jak i butów uniwersalnych. Marka funkcjonuje na polskim rynku od ponad 10 lat w oparciu o sieć sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w trzech województwach.

Nowego najemcę odzieżowego pozyskało również toruńskie centrum Atrium Copernicus.
W listopadzie został tam otwarty nowy sklep sieci Pepco – najpopularniejszego sprzedawcy odzieży dziecięcej oraz wiodącego dostawcy artykułów dekoracyjnych w Polsce. W Atrium Biała z kolei działalność rozpoczął sklep marki Marilyn z ofertą luksusowych pończoch, które cieszą się uznaniem klientek nie tylko w Polsce, ale również w USA, krajach Europy Zachodniej, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii czy Rosji.

Atrium poszerzyło również segment odzieży dziecięcej o salon francuskiej marki Okaidi, otwarty w Atrium Biała w Białymstoku. Jego oferta obejmuje ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i starszych dzieci – w podziale na dwie linie produktowe: Obaibi – dla najmłodszych dzieci – od narodzin do 3 lat oraz Okaidi – dla starszych maluchów, uczniów i nastolatków do 14. roku życia. Sieć posiada 700 sklepów w ponad 60 krajach, m.in.: we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Holandii, krajach Środkowego Wschodu, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA