PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kolporter chce być w galeriach handlowych przy dworcach i akademikach

  • www.portalspozywczy.pl
  • 12 cze 2013 08:57

Kolporter jest zainteresowany lokalizacjami w Poznaniu czy Katowicach. Interesujące dla spółki są galerie handlowe powstające przy dworcach, a także przy większych osiedlach czy np. akademikach.

REKLAMA

- Najbardziej lukratywne w dużych miastach stają się galerie połączone z centrum przesiadkowym i komunikacyjnym. Sukces Galerii Krakowskiej pokazał, że w taką stronę trzeba iść. W centrum w Katowicach jesteśmy w trzech miejscach, rozmawiamy też na temat Centrum Łacina w Poznaniu i myślę, że się porozumiemy - powiedział Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu inwestycji Kolportera.

- Dość ciekawy projekt powstaje w Łodzi. To jest galeria przy miasteczku studenckim, nastawiona głównie na studentów. Dużym powodzeniem cieszy się galeria Echo w Kielcach, która jest położona bardzo blisko Politechniki Świętokrzyskiej i akademików, a to powoduje, że to też jest właściwy kierunek, bo to jest kilkadziesiąt tysięcy studiujących osób i potencjalnych klientów - dodał.

- Wydawałoby się, że kielecka Galeria Korona jest położona w rewelacyjnym miejscu, bo bardzo blisko centrum miasta i głównej ulicy, galeria duża, nowoczesna, z nowoczesnym designem, ale niestety jednak jest położana trochę z dala od skupisk mieszkalnych i osiedli. Natomiast Echo jest położone idealnie - na wlocie do miasta, przy akademikach, przy dużych osiedlach, a więc klient ma blisko i my właśnie w takie galerie chcielibyśmy kompleksowo wchodzić - podkreślił.

Kolporter jest właścicielem ponad 950 saloników prasowych (w tym ponad 140 salonów Top-Press). Są to samoobsługowe punkty handlowe, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki.
Grupa buduje też na terenie całego kraju sieć samoobsługowych sklepów spożywczych Dobry Wybór. Sklepy, o powierzchni od 90 do 180 metrów kwadratowych, zlokalizowane są w osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych.

Więcej o planach Kolportera: Edyta Korbińska, Kolporter: W planach 70 nowych lokalizacji 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA