PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kolporter wyhamował z rozwojem strefy bistro

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 kwi 2016 08:28

Kolporter wyhamował z rozwojem strefy bistro Kolporter, fot. mat. prasowe

Kolporter chce rozwijać swoje kolejne punkty ze strefą bistro Top Presso. Czeka jednak na zapowiadaną nową ustawę o podatku od sprzedaży detalicznej. - Oczekujemy na ostateczne rozstrzygnięcie - mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu sieci Kolporter.

REKLAMA

Na koniec grudnia 2015 r. sieć Saloników Prasowych Kolportera i salonów Top Press liczyła łącznie 1024 punkty. Na początku br. otwarto trzy nowe saloniki Top Presso w Warszawie, na stacjach metra: Dworzec Wileński, Rondo ONZ, Świętokrzyska. Firma ostrożnie przygotowuje się do nowych otwarć.

- Jeśli chodzi o plany rozwojowe to czekamy na zapowiadaną nową ustawę o podatku od sprzedaży detalicznej. Zapowiadane przez ustawodawcę rozwiązania mogą spowodować, że nagle znaczna część punktów typu kiosk czy salonik prasowy znajdzie się poniżej progu rentowności. Oczywiście, planowaliśmy rozwój punktów sprzedaży, ale nowe obciążenia mogą to skutecznie wyhamować - tłumaczy Robert Szczepaniak. 

Jak zapowiada, firma w najbliższym czasie planuje uruchomienie co najmniej trzech nowych salonów prasowych ze strefą bistro Top Presso. - Za wcześniej jednak by mówić o szczegółach - dodaje Robert Szczepaniak. Zdradza jednak, że Kolporter będzie otwierał salony ze strefą bistro w miejscach, w których klienci – oprócz typowego asortymentu saloniku prasowego - poszukują również szybkich i smacznych przekąsek. Stacje metra są pod tym względem modelową lokalizacją, ale punkty tego rodzaju uruchamiane będą również np. w szpitalach.

- Salony prasowe ze strefą bistro Top Presso to kolejny etap realizacji naszej strategii rozwoju sieci saloników i salonów prasowych. W naturalny sposób jesteśmy więc zainteresowani przyrostem ilości punktów sprzedaży, ale przede wszystkim zależy nam na rozwoju jakościowym konceptu salonu i saloniku prasowego - mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu sieci Kolporter.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Klasyczny 2016-04-28 12:44:55
    Kolporter jest duży i jakoś sobie poradzi, a najwyżej zatrzyma na jakiś czas rozwój, ale co mają zrobić mniejsze sklepy, które generują obrót, który złapie się w widełki nowego podatku, ale zyski mają bardzo małe? Ja myślę, że jedyne co będą mogły zrobić, to zamknąć działalność, jeśli ten podatek rzeczywiście wejdzie w życie. Taka smutna prawda, że ten podatek może polski handel zabić po prostu. A miało być wyrównywanie szans.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA