PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Komputronik liczy na 30 proc. wzrostu

Komputronik liczy na 30 proc. wzrostu
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lut 2019 14:21

Komputronik stawia na intensywny rozwój. Cel na 2019 rok to 30-procentowy wzrost we wszystkich obszarach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lut 2019 14:21

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy doszło do 27 otwarć i reotwarć salonów marki Komputronik w całej Polsce. Przez cały rok Komputronik zwiększał także asortyment swoich produktów. Pod koniec roku oferta sklepu przekroczyła 100 tysięcy produktów, pochodzących od 2600 różnych marek. Prócz nieustannie rozwijającego się działu elektroniki i usług, powiększyły się także działy RTV i AGD, Dom i ogród, Dziecko, Uroda, Gaming oraz pozostałe.

W minionym roku liczba klientów w salonach stacjonarnych wzrosła o 10%, o 31% nastąpił przyrost unikalnych użytkowników w sklepie internetowym, natomiast o 41% przybyło ich w wersji mobile.

Marka dba o budowanie żywej społeczności konsumenckiej również w social mediach. Liczba fanów na fanpage’ach marki sięga blisko 250 tysięcy. Zaangażowaną grupę pod szyldem Komputronik Gaming marka zbudowała także na kanale You Tube, gdzie ma 81 000 subskrybentów. Swoje działania kieruje na grupę e-sportowców i branżę związaną z grami, walcząc równocześnie z zastanymi stereotypami społecznymi na temat graczy. W 2018 marka przeszła rebranding. Powstała nowa strona internetowa, zmieniła się identyfikacja wizualna, strategia i fundamentalne działania. Aktualnie działalność tego segmentu firma opiera na trzech filarach: autorytecie, lojalności oraz właśnie budowaniu społeczności.
Klienci marki skupiają się także wokół stworzonej dla nich aplikacji lojalnościowej Klub Komputronik, powstałej w drugie urodziny programu Klient VIP. Aplikację wzbogacono o wiele nowych funkcji, dzięki którym pełni ona m.in. funkcję mobilnej karty rabatowej, platformy dostarczającej informacje o najnowszych premierach produktowych czy przydatne porady zakupowe.

- W Komputronik zależy nam, aby nasi ludzie wiedzieli, że są dla nas ważni. Wiemy, że to właśnie oni i ich potencjał stają się dziś jedną z najcenniejszych przewag konkurencyjnych, bo przecież za każdym efektywnie działającym biznesem stoi człowiek. Dlatego też w minionym roku kontynuowaliśmy rozpoczęte już budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości, na których nasza firma wzrastała i które są jej częścią do dziś. Są to stabilność i doświadczenie, relacje, sprawność i elastyczność oraz innowacyjność - mówi Liliana Lisiecka-Ploch, Dyrektor Działu Rozwoju Zasobów Ludzkich i Organizacji Komputronik.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.