PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Komputronik ma w planach powiększenie 30 salonów

  • Autor: PAP
  • 23 cze 2015 15:29

Komputronik planuje powiększać powierzchnię sklepów, zwiększając jednocześnie ekspozycję klasycznego IT oraz wprowadzając nowy asortyment AGD, RTV oraz fotograficzny. Do końca roku spółka chce prowadzić 30 placówek w nowym modelu - poinformowali na konferencji przedstawiciele spółki.

REKLAMA

Jak powiedział prezes Wojciech Buczkowski, wybrane salony grupy mają być powiększone do 180-300 mkw. Obecnie Komputronik posiada 17 salonów z powiększoną ekspozycją. Są to głównie placówki agencyjne.

 Wejście w sprzedaż nowych grup produktowych będzie możliwe dzięki rozbudowie magazynu w Komornikach, który ma obecnie powierzchnię 14,7 tys. metrów kwadratowych wraz z antresolą na 4 tys. mkw.

Na terenie hali magazynowej Komputronik prowadzi również montaż komputerów stacjonarnych, na potrzeby profesjonalnych użytkowników oraz graczy komputerowych. Buczkowksi podał na konferencji, że ta działalność może być rozwijana. Obecnie montaż odbywa się na 1,5 tys. mkw.

Przedstawiciele Komputronika potwierdzili, że chcą w ciągu 3-4 lat wprowadzić na giełdę spółkę zależną Komputronik Biznes, zajmującą się działalnością integracji IT. Wcześniej w ramach spółki zostanie skonsolidowana grupa firm zależnych. Komputronik Biznes, Komputronik API oraz Movity łącznie zatrudniają teraz 230 osób i wypracowują ok. 200 mln zł rocznie.

Buczkowski zapowiedział również na konferencji mocny rozwój działu realizującego zamówienia publiczne oraz produktów dla branży ochrony zdrowia.

- Tempo wzrostu portfela zamówień publicznych to około 35 proc. - powiedział prezes.

Komputronik chce również dalej inwestować w marki własne. Buczkowski podał, że tańsza marka Q-line może być w niedługim czasie dystrybuowana szerzej, np. w marketach żywnościowych.

Spółka dołączyła ponadto do grupy zakupowej Expert, która działa w 24 krajach. Ten ruch ma pozwolić na tańsze zakupy sprzętu AGD, co może wpłynąć na ok. 1 proc. wzrostu rentowności w tym segmencie.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA