PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Koniec zakupowych podróży. Jurajska zatrzymuje klientów w mieście

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 maj 2016 11:14

Koniec zakupowych podróży. Jurajska zatrzymuje klientów w mieście Galeria Jurajska, mat. prasowe

Już 20. miesiąc z rzędu Galeria Jurajska notuje znaczący wzrost liczby odwiedzających. Ale to nie koniec. Galeria zatrzymała spore grono klientów, którzy zaczęli rezygnować z wypraw na zakupy do innych miast.

REKLAMA

Podczas kiedy FootFall Index dla galerii handlowych w całym kraju wykazuje tendencje spadkowe (w 2015 r. - 5,5 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym), Galeria Jurajska notuje od 20 miesięcy rosnącą frekwencję. Tylko w 2015 roku Jurajską odwiedziło ponad 6,2 miliona osób, czyli aż o 250 tys. więcej klientów niż w 2014 roku (+4 proc.) Był to najlepszy rok w historii galerii, która powstała pod koniec 2009 roku. Dla porównania w 2010 roku galerię odwiedziło zaledwie 5,3 miliona osób.

Dobrze zapowiada się także 2016. Pierwszy kwartał galeria zamknęła z frekwencją na poziomie +4,14 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2015 roku. W tym okresie Jurajską odwiedziły ponad 2 miliony osób. Ale to nie jedyny skok w centrum. W porównaniu z I kwartałem 2013, w tym roku galeria notuje ponad 9 proc. wzrost liczby odwiedzających.

- Utrzymująca się wysoka frekwencja to przede wszystkim efekt poszerzenia oferty, zwłaszcza większej liczby sklepów odzieżowych i salonów z wyposażeniem wnętrz. W przeszłości wielu klientów rezygnowało zakupów u nas na rzecz Katowic, właśnie ze względu na luki w ofercie. Tę tendencję udało nam się odwrócić - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Tylko w 2015 roku w Galerii Jurajskiej zanotowano aż 16 otwarć, w tym największego w Polsce salonu Reserved. Pod koniec 2014 roku natomiast w galerii otwarto największy w tej części regionu sklep Jysk. - W ostatnich latach zaczęliśmy dopasowywać ofertę do tutejszego rynku, zwłaszcza do oczekiwań odnośnie obecności w mieście określonych marek. Taki ruch zatrzymał spore grono klientów, którzy zaczęli rezygnować z wypraw np. do Katowic na rzecz zakupów w Częstochowie - mówi Bugajczyk.

Ale nie tylko modyfikacja oferty sprawiała, że od blisko 2 lat Jurajska jest na plusie. To także zasługa modernizacji. W 2015 roku w centrum zmodernizowano food court, przebudowując go całkowicie i poszerzając m.in. o strefę relaksu. Galeria zainwestowała także w zmianę logotypu, oznaczeń alejek, wystrój toalet oraz oświetlenie na parkingu. Planowane są także kolejne zmiany odmładzające centrum.

- Galeria Jurajska nieustannie podejmuje działania umacniające jej pozycję na rynku, jest to ciągły proces zwiększający naszą rozpoznawalność. Dotyczy to w równym stopniu zmian modernizacyjnych, komercjalizacji centrum, jak również działań marketingowych - mówi Bugajczyk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.