PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Koniec zakupowych podróży. Jurajska zatrzymuje klientów w mieście

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 maj 2016 11:14

Koniec zakupowych podróży. Jurajska zatrzymuje klientów w mieście Galeria Jurajska, mat. prasowe

Już 20. miesiąc z rzędu Galeria Jurajska notuje znaczący wzrost liczby odwiedzających. Ale to nie koniec. Galeria zatrzymała spore grono klientów, którzy zaczęli rezygnować z wypraw na zakupy do innych miast.

REKLAMA

Podczas kiedy FootFall Index dla galerii handlowych w całym kraju wykazuje tendencje spadkowe (w 2015 r. - 5,5 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym), Galeria Jurajska notuje od 20 miesięcy rosnącą frekwencję. Tylko w 2015 roku Jurajską odwiedziło ponad 6,2 miliona osób, czyli aż o 250 tys. więcej klientów niż w 2014 roku (+4 proc.) Był to najlepszy rok w historii galerii, która powstała pod koniec 2009 roku. Dla porównania w 2010 roku galerię odwiedziło zaledwie 5,3 miliona osób.

Dobrze zapowiada się także 2016. Pierwszy kwartał galeria zamknęła z frekwencją na poziomie +4,14 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2015 roku. W tym okresie Jurajską odwiedziły ponad 2 miliony osób. Ale to nie jedyny skok w centrum. W porównaniu z I kwartałem 2013, w tym roku galeria notuje ponad 9 proc. wzrost liczby odwiedzających.

- Utrzymująca się wysoka frekwencja to przede wszystkim efekt poszerzenia oferty, zwłaszcza większej liczby sklepów odzieżowych i salonów z wyposażeniem wnętrz. W przeszłości wielu klientów rezygnowało zakupów u nas na rzecz Katowic, właśnie ze względu na luki w ofercie. Tę tendencję udało nam się odwrócić - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Tylko w 2015 roku w Galerii Jurajskiej zanotowano aż 16 otwarć, w tym największego w Polsce salonu Reserved. Pod koniec 2014 roku natomiast w galerii otwarto największy w tej części regionu sklep Jysk. - W ostatnich latach zaczęliśmy dopasowywać ofertę do tutejszego rynku, zwłaszcza do oczekiwań odnośnie obecności w mieście określonych marek. Taki ruch zatrzymał spore grono klientów, którzy zaczęli rezygnować z wypraw np. do Katowic na rzecz zakupów w Częstochowie - mówi Bugajczyk.

Ale nie tylko modyfikacja oferty sprawiała, że od blisko 2 lat Jurajska jest na plusie. To także zasługa modernizacji. W 2015 roku w centrum zmodernizowano food court, przebudowując go całkowicie i poszerzając m.in. o strefę relaksu. Galeria zainwestowała także w zmianę logotypu, oznaczeń alejek, wystrój toalet oraz oświetlenie na parkingu. Planowane są także kolejne zmiany odmładzające centrum.

- Galeria Jurajska nieustannie podejmuje działania umacniające jej pozycję na rynku, jest to ciągły proces zwiększający naszą rozpoznawalność. Dotyczy to w równym stopniu zmian modernizacyjnych, komercjalizacji centrum, jak również działań marketingowych - mówi Bugajczyk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA