PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konkurencja mobilizuje do działania

  • Autor: Małgorzata Burzec-Lewandowska
  • 26 lis 2015 11:22

Trójmiasto to handlowy plac budowy. Jak zmieni się sytuacja istniejących galerii po otwarciu nowych centrów? - Konkurencja mobilizuje do działania - mówi Marek Ciszewski, dyrektor centrum handlowego Riviera w Gdyni.

REKLAMA

- Rynek trójmiejski został już podzielony między głównych graczy. Jego potencjał jest duży, ale nie tak ogromny, jak byśmy chcieli. Wszystko jest uzależnione od zasobności portfeli naszych klientów - tłumaczy Marek Ciszewski, dyrektor centrum handlowego Riviera w Gdyni.

Jak dodaje, dzisiejsza oferta trójmiejskich centrów handlowych zaspokaja potrzeby klientów. - Ale pojawiają się nowe przedsięwzięcia. - Jako centrum musimy stawić temu czoło. Czy to dobrze? Tak, bo lubię się ścigać - deklaruje Ciszewski. Jak zaznacza, konkurencja mobilizuje do działania. 

Obecnie Riviera prowadzi negocjacje w sprawie nowych umów najmu. - Jeszcze w tym roku otworzymy jeden z największych sklepów marki Adidas w tej części Europy, o powierzchni 420 mkw. Negocjujemy kolejne kontrakty, z dużymi, także zagranicznymi graczami - dodaje. Jak zaznacza w rozmowie z Propertynews.pl, bardzo prawdopodobne jest też otwarcie dużego sklepu jednej z firm działających w handlu internetowym.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA