PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konsjerż w centrum handlowym zdaje egzamin

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 paź 2014 10:57

Konsjerż w centrum handlowym zdaje egzamin

15 tysięcy osób skorzystało z usług konsjerż, jakie klientom Domu Mody Klif w Warszawie oferują specjalnie przeszkoleni pracownicy firmy City Security. W ramach świadczonego od blisko 2 lat serwisu klienci bezpłatnie otrzymują m.in. szeroką pomoc przy robieniu zakupów, organizowaniu dodatkowych usług (np. umawianie do fryzjera) czy dostają szczegółowe informacje dotyczące usytuowania poszczególnych sklepów, a nawet znajdującego się w nich asortymentu.

REKLAMA

Najczęściej klienci Klifa korzystają z usług konsjerż w weekendy. Wtedy liczba zainteresowanych taką formą serwisu zwiększa się nawet dwukrotnie, a w niektórych przypadkach nawet trzykrotnie.

- Nasi pracownicy znacznie częściej niż w dni powszednie proszeni są wtedy o pomoc będącą tak naprawdę ekskluzywną usługą, znaną na świecie głównie z hoteli o wysokim standardzie. Bardzo często staje się ona swego rodzaju asystą, bowiem klient od momentu wejścia do obiektu najpierw potrzebuje szczegółowych informacji o wybranych punktach handlowych czy usługowych, zaś potem pomocy w niesieniu zakupów i odprowadzenia go do znajdującego się na parkingu samochodu lub taksówki - mówi Paweł Mężyński, manager z firmy City Security odpowiedzialny za realizację usługi konsjerż w warszawskim Domu Mody Klif.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • Szymanowski 2014-10-26 07:11:13
    W Promenadzie podobna usługę widziałem, ze robi agencja ochrony M2.CS
  • Piotr 2014-10-22 12:09:51
    Niestety widzę typowo polska mentalność, gdy ktoś zrobi coś nowego, innego, pozytywnego, to zaraz znajdzie się cała masa ludzi "życzliwych". Niestety nigdy nie potrafimy docenić cudzego sukcesu.
  • polak 2014-10-21 22:39:02
    Widzę ze sami pracownicy - dyrektorzy się wypowiadają. Brawo

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA