PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konsjerż w centrum handlowym zdaje egzamin

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 paź 2014 10:57

Konsjerż w centrum handlowym zdaje egzamin

15 tysięcy osób skorzystało z usług konsjerż, jakie klientom Domu Mody Klif w Warszawie oferują specjalnie przeszkoleni pracownicy firmy City Security. W ramach świadczonego od blisko 2 lat serwisu klienci bezpłatnie otrzymują m.in. szeroką pomoc przy robieniu zakupów, organizowaniu dodatkowych usług (np. umawianie do fryzjera) czy dostają szczegółowe informacje dotyczące usytuowania poszczególnych sklepów, a nawet znajdującego się w nich asortymentu.

REKLAMA

Najczęściej klienci Klifa korzystają z usług konsjerż w weekendy. Wtedy liczba zainteresowanych taką formą serwisu zwiększa się nawet dwukrotnie, a w niektórych przypadkach nawet trzykrotnie.

- Nasi pracownicy znacznie częściej niż w dni powszednie proszeni są wtedy o pomoc będącą tak naprawdę ekskluzywną usługą, znaną na świecie głównie z hoteli o wysokim standardzie. Bardzo często staje się ona swego rodzaju asystą, bowiem klient od momentu wejścia do obiektu najpierw potrzebuje szczegółowych informacji o wybranych punktach handlowych czy usługowych, zaś potem pomocy w niesieniu zakupów i odprowadzenia go do znajdującego się na parkingu samochodu lub taksówki - mówi Paweł Mężyński, manager z firmy City Security odpowiedzialny za realizację usługi konsjerż w warszawskim Domu Mody Klif.

W ramach usługi konsjerż klienci skorzystać mogą m.in. z porady jak znaleźć poszukiwany przez siebie produkt, i to z podaniem odpowiedniej marki (np. w sklepie typu „multibrand"), a także zlecić zamówienie taksówki na określoną godzinę czy zakupu i wysłania kwiatów lub umówienia wizyty u fryzjera czy wreszcie poprosić o dostarczenie zakupów wprost do samochodu. Z pomocy pracowników specjalizujących się w tej usłudze korzystać mogą też cudzoziemcy, którzy nie znają języka polskiego.

- Do pracy tej wyselekcjonowane zostały osoby posiadające doświadczenie i umiejętności w kontaktach z klientem. Dodatkowo przechodzą one regularne szkolenia przyczyniające się do wzbogacenia ich umiejętności. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą komfortowej i kompleksowej obsługi podczas robienia zakupów lub korzystania z innych usług w obiekcie handlowym - dodaje Paweł Mężyński.

Za zapewnienie klientom stołecznego Klifa tej usługi odpowiedzialnych jest na każdej zmianie dwoje pracowników firmy City Security, która chroni ten znajdujący się przy ulicy Okopowej w Warszawie obiekt. City Security zamierza wkrótce poszerzyć zakres tej usługi w Klifie m.in. poprzez dodanie do dotychczasowego składu tzw. hostów czyli pracowników, którzy łączą kompetencje specjalistów od konsjerż z doświadczeniem w obszarze ochrony fizycznej. Klif to jedno z niewielu centrów handlowych w Polsce, które oferuje swoim klientom bezpłatną usługę konsjerż.

  • Szymanowski 2014-10-26 07:11:13
    W Promenadzie podobna usługę widziałem, ze robi agencja ochrony M2.CS
  • Piotr 2014-10-22 12:09:51
    Niestety widzę typowo polska mentalność, gdy ktoś zrobi coś nowego, innego, pozytywnego, to zaraz znajdzie się cała masa ludzi "życzliwych". Niestety nigdy nie potrafimy docenić cudzego sukcesu.
  • polak 2014-10-21 22:39:02
    Widzę ze sami pracownicy - dyrektorzy się wypowiadają. Brawo

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA