PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konsjerż w centrum handlowym zdaje egzamin

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 paź 2014 10:57

Konsjerż w centrum handlowym zdaje egzamin

15 tysięcy osób skorzystało z usług konsjerż, jakie klientom Domu Mody Klif w Warszawie oferują specjalnie przeszkoleni pracownicy firmy City Security. W ramach świadczonego od blisko 2 lat serwisu klienci bezpłatnie otrzymują m.in. szeroką pomoc przy robieniu zakupów, organizowaniu dodatkowych usług (np. umawianie do fryzjera) czy dostają szczegółowe informacje dotyczące usytuowania poszczególnych sklepów, a nawet znajdującego się w nich asortymentu.

REKLAMA

Najczęściej klienci Klifa korzystają z usług konsjerż w weekendy. Wtedy liczba zainteresowanych taką formą serwisu zwiększa się nawet dwukrotnie, a w niektórych przypadkach nawet trzykrotnie.

- Nasi pracownicy znacznie częściej niż w dni powszednie proszeni są wtedy o pomoc będącą tak naprawdę ekskluzywną usługą, znaną na świecie głównie z hoteli o wysokim standardzie. Bardzo często staje się ona swego rodzaju asystą, bowiem klient od momentu wejścia do obiektu najpierw potrzebuje szczegółowych informacji o wybranych punktach handlowych czy usługowych, zaś potem pomocy w niesieniu zakupów i odprowadzenia go do znajdującego się na parkingu samochodu lub taksówki - mówi Paweł Mężyński, manager z firmy City Security odpowiedzialny za realizację usługi konsjerż w warszawskim Domu Mody Klif.

W ramach usługi konsjerż klienci skorzystać mogą m.in. z porady jak znaleźć poszukiwany przez siebie produkt, i to z podaniem odpowiedniej marki (np. w sklepie typu „multibrand"), a także zlecić zamówienie taksówki na określoną godzinę czy zakupu i wysłania kwiatów lub umówienia wizyty u fryzjera czy wreszcie poprosić o dostarczenie zakupów wprost do samochodu. Z pomocy pracowników specjalizujących się w tej usłudze korzystać mogą też cudzoziemcy, którzy nie znają języka polskiego.

- Do pracy tej wyselekcjonowane zostały osoby posiadające doświadczenie i umiejętności w kontaktach z klientem. Dodatkowo przechodzą one regularne szkolenia przyczyniające się do wzbogacenia ich umiejętności. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą komfortowej i kompleksowej obsługi podczas robienia zakupów lub korzystania z innych usług w obiekcie handlowym - dodaje Paweł Mężyński.

Za zapewnienie klientom stołecznego Klifa tej usługi odpowiedzialnych jest na każdej zmianie dwoje pracowników firmy City Security, która chroni ten znajdujący się przy ulicy Okopowej w Warszawie obiekt. City Security zamierza wkrótce poszerzyć zakres tej usługi w Klifie m.in. poprzez dodanie do dotychczasowego składu tzw. hostów czyli pracowników, którzy łączą kompetencje specjalistów od konsjerż z doświadczeniem w obszarze ochrony fizycznej. Klif to jedno z niewielu centrów handlowych w Polsce, które oferuje swoim klientom bezpłatną usługę konsjerż.

  • Szymanowski 2014-10-26 07:11:13
    W Promenadzie podobna usługę widziałem, ze robi agencja ochrony M2.CS
  • Piotr 2014-10-22 12:09:51
    Niestety widzę typowo polska mentalność, gdy ktoś zrobi coś nowego, innego, pozytywnego, to zaraz znajdzie się cała masa ludzi "życzliwych". Niestety nigdy nie potrafimy docenić cudzego sukcesu.
  • polak 2014-10-21 22:39:02
    Widzę ze sami pracownicy - dyrektorzy się wypowiadają. Brawo


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA