PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konsumenci marudzą, ale rzadko reklamują

  • Autor: Puls Biznesu
  • 03 gru 2013 10:25

Polscy konsumenci nie do końca wierzą w sens walki o swoje prawa klienta. W większości oceniają reklamacje usług jako nieprzyjemną, trudną i niemiłą konieczność - pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez OBOAK dla programu Trusted Trader, działającego na zasadzie partnerstwa z podmiotami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Jak się okazuje, tylko 11 proc. ankietowanych zadeklarowało, że gdy są niezadowoleni z zakupu zawsze składają reklamację. 50 proc. odpowiedziało, że "raczej" ją zgłasza, zaś 23 proc. - "czasem", 6 proc. - "raczej nie", a 10 proc. przyznało, że rezygnuje z usług danej firmy.

Prawie połowa respondentów (43 proc.) wskazała, że reklamacja usług w polskich przedsiębiorstwach to procedura nieprzyjemna. Dla blisko co czwartego (22 proc.) jest ona trudna, a dla 17 proc. - łatwa. Jako niedostępną oceniło ją 9 proc.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA