PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Konsumenci stali się bardziej wymagający i mniej lojalni

Konsumenci stali się bardziej wymagający i mniej lojalni
Fot. Shutterstock
  • Autor: DlaHandlu.pl
  • Dodano: 30 lip 2019 15:54

Spada liczba osób, które jako ulubione miejsce zakupów wskazują sklepy stacjonarne, natomiast zdecydowana większość z nas oczekuje już, że kupowane marki dostępne będą w wielu kanałach. Dlatego w najbliższej przyszłości będą się rozwijać rozwiązania, które sprawiają, że doświadczenie zakupowe staje się spójne, niezależnie od miejsca zakupu – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute.

  • Autor: DlaHandlu.pl
  • Dodano: 30 lip 2019 15:54

- Na pewno konsumenci są bardziej wymagający i elastyczni, a mniej lojalni. W tym roku już tyko 22% badanych jako ulubione miejsce zakupowe wskazało sklepy stacjonarne, a 40% w ogóle nie potrafiło wskazać takiego miejsca. Za to 77% oczekuje, że kupowane przez nich marki dostępne będą w wielu kanałach, czyli offline, online, mobilnie i w social mediach. 54% kupuje już te same marki w wielu kanałach – wymienia Katarzyna Czuchaj- Łagód.

Jej zdaniem, z tego powodu rozwijać się będą wszystkie rozwiązania, które sprawiają, że doświadczenie zakupowe staje się spójne, niezależnie od miejsca zakupu. - Na pewno duża dynamika będzie też dalej obecna w obszarze płatności. Polacy szybko przyjęli dobrodziejstwo szybkich przelewów i BLIKA, ale moim zdaniem tu jeszcze sporo się zadzieje – ocenia ekspertka.

Czytaj całość na DlaHandlu.pl

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.190.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.