PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Konsument XXI wieku - jaki jest, jak do niego trafić

  • dlahandlu.pl
  • 24 maj 2016 12:08

Konsument XXI wieku - jaki jest, jak do niego trafić Kazimierz Stańczak, Senior Advisor, Bain & Company Poland

Millenialsi to 9 mln osób w Polsce. – To dość szeroka grupa konsumentów – ludzie urodzeni w latach 1981-97 – i bardzo odbiegająca od starszego oraz młodszego pokolenia - podkreśla Kazimierz Stańczak, Senior Advisor, Bain & Company Poland.

REKLAMA

Stańczak wskazuje cztery uniwersalne cechy, które charakteryzują millenialsów. - Po pierwsze są to ludzie, którzy sami chcą decydować o swoim życiu. Ich podmiotowość wyraża się choćby w dużym odsetku osób przedsiębiorczych, prowadzących własną działalność gospodarczą. Po drugie, millenialsi to generacja relacyjna – znają „wszystkich” dzięki Facebookowi, siła recenzji jest dla nich ważniejsza niż cena. Po trzecie: to ludzie o dobrym sercu, chcą pomagać i chętnie angażują się w akcje charytatywne. Po czwarte wreszcie – to konsumenci którzy śpią z telefonem, ten gadżet jest ich centrum dowodzenia – wymienia.

Zdaniem Agnieszki Gosiewskiej, dyrektor ds. Klientów Kluczowych w firmie Nielsen, to świadomi i wyedukowani smartshopperzy.- Cenią wygodę i czerpią satysfakcję z wydawania pieniędzy. Nie są biernym odbiorcą komunikatów reklamowych, ale mocno angażują się w informowanie o produkcie – mówi ekspertka.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA