PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Krakowska Bonarka skuteczna w generowaniu zysków

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 mar 2017 09:19

Krakowska Bonarka skuteczna w generowaniu zysków Bonarka City Center

Mieszkańcy Krakowa rocznie generują około 66 milionów wizyt w obiektach handlowych. Odwiedziny w Bonarka City Center stanowią ponad 21 proc. tej liczby. Popularność obiektu przekłada się na obroty najemców. W 2016 r wzrosły one o 8,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.

REKLAMA

Wzrost obrotów przełożył się to także na wyższe wskazania wskaźnika wydatków w przeliczeniu na odwiedzającego (+7,5 proc. rok do roku). Dodatkowo badania prowadzone w Bonarce wskazują, że ma ona wyższy niż średnia rynkowa udział kupujących w ogóle klientów odwiedzających obiekt (83 proc.), co więcej wydają oni w Bonarce kwoty wyższe niż wskazuje średnia dla obiektów handlowych w Polsce. Szczególnie wysokie wskazania wydatków w Bonarce, w porównaniu ze średnią krajową, zanotowała branża modowa. Ma to prawdopodobnie związek z kondycją finansową mieszkańców Krakowa, którzy aż w 42 proc. deklarują swoją sytuację jako dobrą lub bardzo dobrą.

Pozostałe wyniki badań krakowskich konsumentów, przeprowadzonych w 2016 roku wskazują, że Bonarka jest liderem pod względem świadomości marki i budowania lojalności klientów. Markę Bonarka jako pierwszą z pamięci wymienia 50 proc. respondentów (wzrost o 17 punktów procentowych rok do roku) i jest to najwyższy wskaźnik „top of mind” dla centrów handlowych w Krakowie. Natomiast blisko 30 proc. wskazuje Bonarkę jako najczęściej odwiedzany przez siebie obiekt (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku). Ponad połowa badanych deklaruje, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy była tu przynajmniej raz. Bonarka jest jednym z dwóch centrów w Krakowie, które wiodą prym jeśli chodzi o średnią roczną liczbą wizyt w przeliczeniu na mieszkańca. Wskaźnik Bonarki wynosi tu 15,2 i jest niemal dwukrotnie wyższy niż u kolejnego centrum w rankingu.

Klienci doceniają szeroki wybór sklepów odzieżowych, dobrą ofertę spożywczą, usługową i rozrywkową oraz przyjazny pułap cenowy. W ich ocenie pozytywnie wypada przede wszystkim atmosfera panująca w centrum, którą tworzy między innymi charakterystyczny wystrój, obecność żywych roślin i naturalnego światła, a także odpowiednio dobrana muzyka oraz bogata oferta kulturalno-eventowa. Badani zwrócili także uwagę na logiczny układ obiektu i dobre oznakowanie, które zapewniają łatwość poruszania się po Bonarce. Wysokie noty klienci przyznali również za czystość i wysoki standard obsługi.

Dużą rolę w budowaniu mocnej pozycji rynkowej Bonarka City Center pełni także komunikacja marketingowa, którą zapamiętała ¼ wszystkich badanych oraz ¾ klientów centrum. W roli ambasadorki sprawdza się Małgorzata Kożuchowska, zarówno w kontekście wizerunkowym – uosabiając cechy, które marka pragnie sobą reprezentować, jak również w kontekście promocyjnym – zwracając uwagę i czyniąc reklamy obiektu wartymi zapamiętania. Według badanych kampania Bonarki była najbardziej widoczną ze wszystkich reklam centrów handlowych w Krakowie.

Bonarka City Center jest własnością Rockcastle, a jej zarządzaniem zajmuje się TriGranit.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA