PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Krakowska Bonarka skuteczna w generowaniu zysków

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 mar 2017 09:19

Krakowska Bonarka skuteczna w generowaniu zysków Bonarka City Center

Mieszkańcy Krakowa rocznie generują około 66 milionów wizyt w obiektach handlowych. Odwiedziny w Bonarka City Center stanowią ponad 21 proc. tej liczby. Popularność obiektu przekłada się na obroty najemców. W 2016 r wzrosły one o 8,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.

REKLAMA

Wzrost obrotów przełożył się to także na wyższe wskazania wskaźnika wydatków w przeliczeniu na odwiedzającego (+7,5 proc. rok do roku). Dodatkowo badania prowadzone w Bonarce wskazują, że ma ona wyższy niż średnia rynkowa udział kupujących w ogóle klientów odwiedzających obiekt (83 proc.), co więcej wydają oni w Bonarce kwoty wyższe niż wskazuje średnia dla obiektów handlowych w Polsce. Szczególnie wysokie wskazania wydatków w Bonarce, w porównaniu ze średnią krajową, zanotowała branża modowa. Ma to prawdopodobnie związek z kondycją finansową mieszkańców Krakowa, którzy aż w 42 proc. deklarują swoją sytuację jako dobrą lub bardzo dobrą.

Pozostałe wyniki badań krakowskich konsumentów, przeprowadzonych w 2016 roku wskazują, że Bonarka jest liderem pod względem świadomości marki i budowania lojalności klientów. Markę Bonarka jako pierwszą z pamięci wymienia 50 proc. respondentów (wzrost o 17 punktów procentowych rok do roku) i jest to najwyższy wskaźnik „top of mind” dla centrów handlowych w Krakowie. Natomiast blisko 30 proc. wskazuje Bonarkę jako najczęściej odwiedzany przez siebie obiekt (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku). Ponad połowa badanych deklaruje, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy była tu przynajmniej raz. Bonarka jest jednym z dwóch centrów w Krakowie, które wiodą prym jeśli chodzi o średnią roczną liczbą wizyt w przeliczeniu na mieszkańca. Wskaźnik Bonarki wynosi tu 15,2 i jest niemal dwukrotnie wyższy niż u kolejnego centrum w rankingu.

Klienci doceniają szeroki wybór sklepów odzieżowych, dobrą ofertę spożywczą, usługową i rozrywkową oraz przyjazny pułap cenowy. W ich ocenie pozytywnie wypada przede wszystkim atmosfera panująca w centrum, którą tworzy między innymi charakterystyczny wystrój, obecność żywych roślin i naturalnego światła, a także odpowiednio dobrana muzyka oraz bogata oferta kulturalno-eventowa. Badani zwrócili także uwagę na logiczny układ obiektu i dobre oznakowanie, które zapewniają łatwość poruszania się po Bonarce. Wysokie noty klienci przyznali również za czystość i wysoki standard obsługi.

Dużą rolę w budowaniu mocnej pozycji rynkowej Bonarka City Center pełni także komunikacja marketingowa, którą zapamiętała ¼ wszystkich badanych oraz ¾ klientów centrum. W roli ambasadorki sprawdza się Małgorzata Kożuchowska, zarówno w kontekście wizerunkowym – uosabiając cechy, które marka pragnie sobą reprezentować, jak również w kontekście promocyjnym – zwracając uwagę i czyniąc reklamy obiektu wartymi zapamiętania. Według badanych kampania Bonarki była najbardziej widoczną ze wszystkich reklam centrów handlowych w Krakowie.

Bonarka City Center jest własnością Rockcastle, a jej zarządzaniem zajmuje się TriGranit.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA