PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kryzys nie przeszkodzi w rozwoju sieci E.Leclerc

  • www.portalspozywczy.pl
  • 28 lut 2013 21:16

Kryzys nie przeszkodzi w rozwoju sieci E.Leclerc

Władze E.Leclerc Polska zapowiadają, że kryzys, który dotknął także branżę handlową, nie przeszkodzi w konsekwentnej realizacji strategii rozwoju sieci sklepów. W najbliższym okresie, do 2015 roku, mają powstawać 2-3 nowe sklepy E.Leclerc rocznie.

REKLAMA

- E.Leclerc stawia na stały rozwój i wzrost, nie tylko w zakresie nowych inwestycji w obiekty, ale też rozwoju palety produktów. W 2012 roku postanowiliśmy wejść na dwa rynki, na których wcześniej nie byliśmy obecni - mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska. Sieć planuje inwestycje w dwa obiekty handlowe, które powstaną w Kaliszu i Szczecinie.

Hipermarket E.Leclerc w Kaliszu znajdzie się w powstającej w centrum miasta Galerii Amber. Placówka o powierzchni 5,5 tys. mkw. zostanie usytuowana na parterze czterokondygnacyjnego centrum handlowo-rozrywkowego realizowanego przez spółkę Echo Investment.

Wiosną 2013 roku rozpoczną się również prace budowlane w Szczecinie, gdzie powstanie pierwszy w tym mieście hipermarket sieci. Inwestycja o powierzchni 5 tys. mkw. będzie zlokalizowana przy ulicy Rostockiej w dzielnicy Warszewo.

Oddanie do użytku obu realizowanych we współpracy z pracownią projektową Tebodin inwestycji planowane jest na listopad 2013 roku. Po otwarciu nowych hipermarketów powierzchnia handlowa E.Leclerc w Polsce wzrośnie do ponad 136 000 mkw.

Więcej: http://www.portalspozywczy.pl/handel/teksty/,82945.html


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA