PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kto zachęci do zakupów najskuteczniej? Port Łódź zna odpowiedź

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 sie 2016 15:31

Kto zachęci do zakupów najskuteczniej? Port Łódź zna odpowiedź fot. Port Łódź

Aż 48 proc. respondentów firmy badawczej IQS deklaruje, że znana osoba występująca w reklamie nie wpływa na jego decyzje zakupowe i utożsamianie się z marką. Natomiast duże znaczenie ma rekomendacja znajomych czy rodziny. Nic dziwnego, że Port Łódź już po raz czwarty wybrało swojego ambasadora nie spośród celebrytów, ale klientów.

REKLAMA

Pozytywną opinią bliskich, co do danego produktu kieruje się aż 53 proc. respondentów. Centrum handlowe Port Łódź postawiło na autentyczność i „modeli” do swoich kampanii reklamowych wybiera spośród klientów. Na nośnikach reklamowych w Łodzi i okolicach, a także na terenie samego centrum trwa najnowsza kampania, której bohaterem jest rodzina z Łodzi.

- Od samego otwarcia pozycjonujemy się jako centrum rodzinne, miejsce przyjazne, przestronne, z wszelkimi udogodnieniami dla rodzin z dziećmi dlatego uznaliśmy, że nikt tak dobrze nie odda ducha Portu Łódź jak rodzina - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu w Port Łódź. Chcieliśmy pokazać naszych prawdziwych klientów, nie wynajętych modeli. Ta koncepcja bardzo dobrze się sprawdziła i w tym roku wyłoniliśmy już czwartą Rodzinę Portu Łódź. Jej wizerunek jest wykorzystywany w kampaniach reklamowych centrum, które promują wydarzenia odbywające się u nas np. Jarmark Regionalny, Dzień Wielkich Promocji, czy Letnie oraz Zimowe Wyprzedaże – dodaje.

W tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 80 zgłoszeń. Wybierana corocznie rodzina jest bardzo dobrze dopasowana do zakładanego pozycjonowania marki. Wszelkie atrybuty przypisywane rodzinie są kojarzone ze wspólnymi zakupami w centrum handlowym, dzięki temu Klienci nie mają poczucia niespójności.

Wybrana rodzina - państwo Udut - promuje Port Łódź na kilkudziesięciu nośnikach reklamowych w Łodzi oraz okolicznych miejscowościach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA