PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kto zyska, a kto straci na zakazie handlu w niedzielę?

  • Autor: Puls Biznesu
  • 06 gru 2016 08:01

Kto zyska, a kto straci na zakazie handlu w niedzielę? fot. Michael Gaida, Pixabay

Wprowadzenie zakazu handlu w niedziele zmieni polski rynek — mogą na tym stracić galerie, a zyskać sklepy online - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Krajowy Sekretariat Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność” wrócił z obywatelskim projektem ustawy zakazującej handlu w niedziele. Propozycja spotkała się z wieloma głosami sprzeciwu.

Eksperci CBRE zwracają uwagę, że taka zmiana może wpłynąć negatywnie na wyniki finansowe centrów handlowych, jeśli nie uda się przenieść całego obrotu z niedzieli na inne dni tygodnia.

Zwolennicy ustawy argumentują, że sześć dni na zrobienie zakupów to wystarczająco dużo, a niedziela powinna być wolna dla pracowników sklepów. Twierdzą również, że dzięki zakazowi firmy z branży handlowej ograniczyłyby koszty pracy i poprawiły warunki zatrudnienia.

Zdaniem Krzysztofa Gaczorka, prezesa KG Group, Polacy są coraz bardziej zapracowani, co często nie pozwala na korzystanie z dobrodziejstw centrów handlowych w tygodniu. Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę zmieniłoby ich nawyki zakupowe, zmuszając do kupowania przez internet. W takiej sytuacji galerie handlowe straciłyby klientów na rzecz sklepów online.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.