PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kultowa marka debiutuje w Polsce

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 26 wrz 2018 16:19

Kultowa marka debiutuje w Polsce Fot. mat. pras.

W Starym Browarze otwarto właśnie pierwszy w Polsce salon Fraas. Butik znajduje się w Atrium plus 1 i ma powierzchnię ponad 35 mkw. 

REKLAMA

Do grona nowych najemców galerii dołączył też pierwszy w Poznaniu Jack Wolfskin, a w najbliższych tygodniach dołączy do nich debiutujący w Poznaniu salon It’sSkin. Do jesiennych newsów ze Starego Browaru można dołączyć też przenosiny luksusowego salonu diamentów Aclari z pobliskiej ulicy Półwiejskiej i pop-up La Manii.

Pierwszy w Poznaniu sklep Jack Wolfskin, jednego z najsłynniejszych na świecie producentów odzieży i sprzętu dla miłośników sportów outdoorowych, otwarto kilka dni temu w Pasażu 0. Marka swoją popularność wśród świadomego i wymagającego konsumenta, który stanowi dużą grupę klientów w Starym Browarze, zawdzięcza m.in. polityce stawiającej na badania technologiczne i szereg działań usprawniających ekologiczny, odpowiedzialny społecznie proces produkcji. Ambasadorką marki jest m.in. jedna z najsłynniejszych polskich globtrotterek, Martyna Wojciechowska, która została twarzą najnowszej kampanii Jack Wolfskin. Salon ma powierzchnię ponad 140 m2.

Na swój debiut w Polsce Stary Browar wybrała Fraas – kultowa marka zaopatrująca domy mody w całej Europie w szale, apaszki, chusty i podobnych dodatki z kaszmiru, jedwabiu czy wełny. Jedną z budujących prestiż brandstoriesniemieckiej, rodzinnej firmy założonej w 1880 roku, jest stosowanie liczących nawet kilkaset lat technik produkcji, jak czesanie kaszmiru za pomocą główek ostów. Butik znajduje się w Atrium +1 i ma powierzchnię ponad 35 mkw. 

It’s Skin, która zadebiutuje tej jesieni w Poznaniu w Starym Browarze, to marka modnych, wykorzystujących jedynie naturalne składniki i najbardziej innowacyjne formuły koreańskich kosmetyków. Od 10 lat jest najpopularniejszą marką kosmetyczną w Korei Południowej i podbija światowy rynek, a w Polsce obecna jest aktualniew 2 lokalizacjach w Warszawie i 1 w Krakowie.It’s Skin zajmie lokal o powierzchni ok. 25 mkw. w Pasażu 0.

W październiku do oferty jubilerskiej Starego Browaru dołączy marka AclariDiamonds specjalizująca się w diamentach i innych kamieniach szlachetnych. Marka zdecydowała się przeniesienie swojego salonu o zaledwie 300 m z ul. Półwiejskiej. Jej obecna polityka rozwoju zakłada posiadanie jednego salonu w mieście w centralnej i prestiżowej lokalizacji. Salon o powierzchni 20 m2 zostanie otwarty w skrzydle Pasaż +1.

Trwają także prace adaptacyjne pop-upuLa Manii. Salon autorskiej marki z jesienno-zimową linią prêt-a-porterposzerzy ofertę marek premium Starego Browaru. Pop-upzajmie powierzchnię ponad 90 m2 tuż obok salonu Trussardi w Pasażu +1.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.